شناسهٔ خبر: 41234270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تنها راه برون رفت از مشکلات همت مضاعف است

تربت‌حیدیه- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات کشور، همت مضاعف و تلاش شبانه روزی است.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفاهی روز پنجشنبه در مراسم معرفی فرمانده جدید بسیج سپاه ناحیه مه‌ولات افزود: در صورت تحقق این مهم علاوه بر بی‌اثر بودن تحریم دشمنان، تمام مشکلات فراروی مردم رفع و زمینه توسعه روزافزون کشور فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، داشتن مسوولیت، افتخار و فرصتی برای خدمت به مردم است و باید با اقدام جهادی و تلاش شبانه‌روزی برای خدمات رسانی به مردم کوشش کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: باید در مسیر حق، صبر و استقامت داشته باشیم چرا که مسیر حق سخت است و دشمنان جمهوری اسلامی به خاطر اینکه منافعشان به خطر افتاده از همه ظرفیت‌ها در مقابل نظام اسلامی استفاده می‌کنند.

وی افزود: باید قدردان امت نجیب، بصیر و سرافرازمان باشیم و اگر امروز جایگاهی در دنیا و منطقه داریم به خاطر صبر، ایثار، گذشت و صمیمیت مردم عزیزمان است که به طور حتم در ادامه مسیر نیز به آرمان‌های انقلاب وفادارخواهند بود.

سردار شفاهی ادامه داد: همه ما باید احساس مسوولیت کنیم و درسال جهش تولید برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم.

وی گفت: استکبار جهانی، دشمنان و ایادی سرسپرده آنها از همه توان خود برای آسیب رساندن به دستاوردهای نظام استفاده می‌کنند لذا  باید شرایطی فراهم شود تا از ظرفیت‌های کشور در پیشبرد اهداف متعالی نظام و بهبود وضعیت موجود استفاده شود.

در این مراسم سرهنگ پاسدار مهدی اسماعیل‌زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مه‌ولات معرفی و از خدمات ۹ ساله سرهنگ محمدحسن مقدم فرمانده سابق سپاه این ناحیه قدردانی شد.

فیض‌آباد، مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه‌ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد واقع است. 

نظر شما