شناسهٔ خبر: 41233345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

خلیلیان: بخشنامه‌ای برای باشگاه‌های ورزشی هنوز به دست ما نرسیده

خبرگزاری میزان- سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: بخشنامه مشخصی از طرف ستاد ملی به دست ما نرسیده است، تصمیم‌گیری در خصوص استان‌های پرخطر با استانداری‌ها خواهد بود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه خبر در خصوص بسته شدن مجدد باشگاه‌های ورزشی اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*طی آخرین تماسی که با حریرچی داشتیم، بخشنامه‌ای که از طرف وزارت کشور که ارتباط تنگانگی با ستاد کرونای مرکزی دارد، صادر شده است و در یازده استان آذربایجان شرقی، غربی، ایلام، بوشهر، کردستان، کرمانشاه و البته در چند استان دیگر با شکل‌های مختلف مانند خوزستان، فارس، هرمزگان، چهارمحال بختیاری و مخصوصا کلان شهر تهران، نه استان تهران یکسری از باشگاه‌ها مجدداً بسته خواهد شد.

*متاسفانه اخبار خوبی از سطح کشور نداریم که مهمترین دلیل افزایش آمار کرونا به عدم رعایت فاصله اجتماعی ارتباط دارد.

*بخشنامه‌ای برای باشگاه‌های ورزشی هنوز به دست ما نرسیده است، اما باشگاه‌های که می‌توانند حفظ فاصله فیزیکی داشته باشند و پروتکل‌ها را رعایت کنند مشکلی ندارند.

*فرمانداران گزارشات را ابتدا به ستاد ملی اعلام می‌کنند و در ادامه در خصوص آنها تصمیم‌گیری خواهد شد. ما دو بخشنامه دیدیم که عده‌ای می‌گفتند از ۱۲ تا ۲۲ تیرماه یا به مدت یک هفته شرایط اینگونه خواهد بود، اما هنوز بخشنامه مشخصی از طرف ستاد ملی به دست ما نرسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما