شناسهٔ خبر: 41232798 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ پنج شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۹

کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما زمان ادامه دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد؛ بارسلونا با پیروزی در دربی کاتالان، به قهرمانی در لیگای اسپانیا امیدوار ماند؛ و چند خبر کوتاه؛ عناوین مهترین اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ پنج شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۹ است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
مشروح اخبار ورزشی به این شرح است:

* کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما زمان ادامه دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد... پس از شیوع ویروس کرونا و لغو این رقابت‌ها،‌ای اف سی اعلام کرد، ادامه مرحله گروهی مسابقات ۲۴ شهریور تا ۳ مهر، یک هشتم نهایی ۵ و ۶ مهر، یک چهارم نهایی۹ مهر و نیمه نهایی ۱۲ مهر در یک کشور واحد برگزار می‌شود. دیدار پایانی هم ۱۵ آذر طبق سیستم چرخشی یکی از کشور‌های منطقه غرب آسیا برگزار خواهد شد. بر این اساس، ۲۴ شهریور در نخستین بازی‌ها، استقلال با الوحده امارات و شهرخودرو با شباب الاهلی دبی دیدار می‌کنند. ۲۵ شهریور هم پرسپولیس با التعاون و سپاهان با النصر عربستان مصاف می‌دهند.

* سرمربی تیم فوتبال جوانان در آینده نزدیک تعیین می‌شود.
 
<div id="video-display-embed-code_298932" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/797640/298932?width=400&height=300"></script></div>
 
* گزارش وقت اضافه امروز که اختصاص به ورزش ایران دارد: 
 
<div id="video-display-embed-code_298937" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/797640/298937?width=400&height=300"></script></div>

* خبر‌های کوتاه:

-در دور نخست از مرحله سوم مسابقات آنلاین شطرنج سریع زنان فیده، سارا خادم‌الشریعه ۷ به ۶ مقابل ایرینا کروش از آمریکا به پیروزی رسید. خادم‌الشریعه در دور بعد با جو ون جون از چین رقابت می‌کند. خبر دیگر اینکه؛ محمدامین طباطبایی در فینال ششمین دوره گرند پری اینترنتی شطرنج، نتیجه را به هیکارو ناکامورا واگذار کرد و نایب قهرمان شد، علیرضا فیروزجا هم در رده نوزدهم قرار گرفت.

-بر اساس اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، استخر‌های سرپوشیده که از اول تیر بازگشایی شده بودند، به علت شیوع موج دوم کرونا از امروز باردیگر تعطیل خواهند شد. گل محمدی تصریح کرد: استخر‌های سرباز فعلا مشکلی برای ادامه فعالیت ندارند و باز هستند.

-رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: قرار بود مسابقات لیگ تیرماه و رقابت‌های قهرمانی کشور در شهریور برگزار شود، اما شیوع کرونا مانع از برگزاری این مسابقات شده است.

-در رتبه بندی جدید تیم‌های ملی فوتسال جهان، ایران با کسب ۱۶۰۳ امتیاز در جایگاه ششم جهان و نخست آسیا باقی ماند. تیم ملی برزیل با ۱۸۱۰، اسپانیا با ۱۸۰۱و آرژانتین با ۱۶۹۴ امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.

-خبرگزاری چمپیونات با مشارکت کاربرانش به سردار آزمون بازیکن تیم زنیت سن‌پترزبورگ پس از گلزنی مقابل سوچی در لیگ برتر روسیه، نمره فنی بسیار خوب ۷.۵ داد. ((عکس دارد))

- مجید حسینی مدافع ایرانی ترابزون اسپور در بازی دیشب مقابل آنتالیا اسپور، با ۱۰ دقیقه حضور در زمین، از طرف سایت هواسکورد، نمره خوب ۶.۶ گرفت.

-حسین الیاسی، سیدحسن عبادی، مهران شیخی و حمید خلیلی برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد به تیم ستارگان ساری پیوستند.

-ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، دو کشتی گیر به نام‌های مسعود نعمت چکانی را ۴ سال و محمد چوبچیان را ۶ ماه از حضور در میادین محروم کرد.

-لوییس سواری - مهاجم اروگوئه تیم فوتبال بارسلونا با گلزنی در دیدار مقابل اسپانیول، سومین گلزن تاریخ این باشگاه شد. سوارس عدد گل‌های خود را با پیراهن آبی اناری به ۱۹۵ رساند و پس از لیونل مسی و سزار رودریگس در مکان سوم این رده بندی جای گرفت.
 
* و بیننده گزارش بسیار جذاب به نام " زاویه" باشید: 
 
<div id="video-display-embed-code_298938" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/797640/298938?width=400&height=300"></script></div>

* چند خبر از فوتبال اروپا:

-بارسلونا با پیروزی در دربی کاتالان، به قهرمانی در لیگای اسپانیا امیدوار ماند. در ادامه دیدار‌های هفته سی و پنجم این رقابت‌ها، دیشب بارسلونای رده دومی در دربی کاتالان پذیرای اسپانیول بود که این بازی با پیروزی یک به صفرِ بارسا به پایان رسید. لوئیس سوارز زننده تک گل آبی اناری در این بازی بود. در این مسابقۀ پر برخورد، آنسو فاتی از بارسا و لوزانو از اسپانیول با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند. با این نتیجه سقوط اسپانیول به دسته دوم اسپانیا قطعی شد. در دیگر بازی‌های دیشب، ختافه در خانه ۱ به ۳ مغلوب ویارئال شد و بتیس با ۳ گل بر اوساسونا غلبه کرد.

- این هفته از رقابت‌ها امشب با سه بازی پیگیری می‌شود که طبق برنامه، ایبار با لگانس، مایورکا با لوانته و بیلبائو با سویا مصاف می‌دهند.

-در چارچوب هفته سی و یکم رقابت‌های سری آ ایتالیا، دیشب جنوا در خانه ۱ به ۲ مغلوب ناپولی شد. دریس مِرتنز و هیر وینگ لوزانو برای ناپولی و ادواردو گالدا نیگا برای جنوا در این بازی گلزنی کردند.

-در دیگر بازی‌های دیشب، فیورنتینا و کالیاری بدون گل مساوی شدند، آتالانتا با دو گل سامپدوریا را شکست داد، بولونیا در خانه ۱ به ۲ به ساسولو باخت، رم با همین نتیجه ازسد پارما گذشت و تورینو ۳ به ۱ برشا را با شکست بدرقه کرد.

-امشب در آخرین بازی‌های هفته، اسپال با اودینزه و ورونا با اینتر رودرروی هم قرار می‌گیرند.

-در ادامه هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، دیشب لیورپول - قهرمان زودهنگام مسابقات ۳ به ۱ در زمین برایتون به پیروزی رسید و ۹۲ امتیازی شد. محمد صلاح دو بار و جردن هندرسون یک بار در این بازی برای لیورپول گل زدند و تروسارد تک گل برایتون را به ثمر رساند.

-تیم رده دومی منچسترسیتی با ۵ گل نیوکاسل را در هم کوبید. گابریل ژسوس، ریاض مَحرِز، داوید سیلوا، رحیم استرلینگ و فدریکو فرناندز - بازیکن حریف - در این بازی برای سیتی گلزنی کردند.

-در دو بازی دیگر، شفیلد یونایتد با یک گل ولورهمپتون را برد و وستهام در خانه ۱ به صفر به برنلی باخت.

-در آخرین بازی‌های این هفته، امشب، بورنموث با تاتنهام، اورتون با ساوتهمپتون و استون ویلا با منچستریونایتد دیدار می‌کنند؛ و ... از هفته بیست و هفتم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت در خانه ۲ به ۱ از سد سوچی گذشت. سردار آزمون - مهاجم ایرانی زنیت - از دقیقه ۶۵ وارد زمین شد و گل دوم و پیروزی بخش تیمش را در دقیقه ۷۶ به ثمر رساند.


نظر شما