شناسهٔ خبر: 41232621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

احتمال ادامه‌دار بودن تعطیلی برخی اصناف در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری از احتمال ادامه‌دار بودن تعطیلی برخی اصناف در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی درخشان ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احتمال ادامه دار بودن تعطیلی برخی اصناف در چهارمحال وبختیاری وجود دارد، گفت: درخواست تمدید مدت تعطیلی برخی از اصناف به مدت یک هفته دیگر از ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و امیدوار هستیم با این درخواست موافقت شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از مردم استان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به رسیدن وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ به ثبات نسبی کمک کردند، یادآور شد: این وضعیت در صورت عدم تداوم رفتارهای بهداشتی بسیار شکننده و شرایط بحرانی قابل بازگشت است.

وی گفت: باید به افرادی که در تدارک مهمانی، مراسم جشن و ترحیم هستند یادآور شد، با توجه به اینکه با توافق ستاد ملی مقابله با کرونا در هفته جاری مشاغل سطح سه و چهار تعطیل هستند، برگزاری هرگونه مراسم‌های اجتماعی و مذهبی ممنوع و تالارهای پذیرایی تعطیل و در صورت ارائه خدمات، همکاران حوزه بهداشت موظف به ارائه گزارش هستند و سیستم قضائی و انتظامی عزم جدی در برخورد با متخلفان را دارند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با توجه به تهدید علیه سلامت عمومی، با کسانی که اقدام به برگزاری مراسم و تجمعات با تعداد افراد زیاد نمایند برخورد خواهد شد.

وی گفت: ضدعفونی معابر و خیابان‌ها به صورت کلی و عمومی انجام نمی‌شود ولی با اشراف کامل معاونت بهداشتی و به صورت مقطعی با شناسایی کمیته گندزدایی معابر به طور هوشمند و اختصاصی انجام می‌شود.

نظر شما