شناسهٔ خبر: 41232611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار خبرداد

نوسازی ۹۰ درصد پیاده‌روهای نقده

مهدی قربانی

شهردار نقده ازجدول‌گذاری، پلاک‌کوبی و نوسازی ۹۰ درصد پیاده‌روهای شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی ثروت در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه ساماندهی و بهسازی معابر شهری، یکی از مطالبات همیشگی مردم نقده از شهرداری بوده است، مطرح کرد: شهرداری با در اولویت قرار دادن این مطالبه مردمی، در سال های اخیر اقدام به جدول‌گذاری و پلاک‌کوبی نقاط مختلف شهر کرده است که از نظر هر منتقد منصفی، انقلابی در این بخش صورت گرفته، به‌طوری که اکنون بیش از ۹۰ درصد از معابر شهری نقده از لحاظ پلاک کوبی و جدول گذاری، نوسازی و یا بهسازی شده است.

شهردار نقده گفت: پروژه جدول‌گذاری و پلاک‌کوبی اکنون حدود یک ماه است که در خیابان شهید مسافری در حال انجام است و از ۴۸۰ متر طول آن در حدود ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: جدول‌گذاری خیابان شهید مسافری، با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال و پلاک بتنی آن با هزینه ۷ میلیارد ریال در حال انجام است.

ثروت ضمن اشاره به اینکه جدول‌گذاری و پلاک‌کوبی از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری نقده در سال‌های گذشته بوده است، بیان کرد: از ۴ سال اخیر  تا به امروز در حدود ۱۲۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های پلاک‌کوبی و جدول‌گذاری شهر نقده هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال ۹۶ پروژه پلاک بتنی معابر به طول ۳۲ هزار و ۱۰۵ متر مربع و جدول گذاری به طول ۲۴ هزار و ۶۰ متر طول و در سال ۹۷، ۳۱ هزار و ۱۳۹ متر مربع پلاک بتنی و اجرای جدول به طول ۱۴ هزار و ۸۳۲ متر انجام پذیرفته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز ۱۸ هزار و ۲۸۹ متر مربع پلاک بتنی و اجرای جدول به طول ۹ هزار و ۴۹۸ متر انجام شده است.

شهردار نقده مطرح کرد: این پروژه‌ها در خیابان امام (ره)، خیابان مولوی۱، خیابان استقلال، بلوار آزادی، خیابان نبوت، پارک منطقه محمدیه، اطراف گادارچای، بلوار شهدا، بلوار شهید بهشتی، مزار شهدا، بلوار مدرس، خیابان شهید علمی ۱ و ۲، خیابان پاسداران غربی، پارک دارالقرآن، میدان مدرس، تعاونی فرهنگیان، خیابان آیت الله مدنی، ۲۴متری پشت تالار نوروز، خیابان شیخ شلتوت و دیگر مناطق شهری نقده اجرا شده است.

انتهای پیام

نظر شما