شناسهٔ خبر: 41231072 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد

برگزاری آزمون سراسری کتبی حفظ قرآن کریم در اهواز و شوش

حجت‌الاسلام فدیعمی گفت: پانزدهمین دوره آزمون سراسری حفاظ قرآن کریم در تاریخ ۲۷ تیر همزمان با سراسر کشور در خوزستان و در ۲ حوزه اهواز و شوش برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

«حجت‌الاسلام علی فدیعمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: پانزدهمین دوره آزمون سراسری حفاظ قرآن کریم در تاریخ 27 تیر همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان و در 2 حوزه اهواز و شوش برگزار می‌شود.

 

رئیس دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه پس از برگزاری این آزمون که به‌صورت کتبی برگزار می‌شود نفراتی که امتیازات لازم را کسب کرده‌اند برای آزمون شفاهی آماده خواهند شد افزود: زمان آزمون شفاهی حفاظ قرآن کریم متعاقبا اعلام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 370 شرکت‌کننده از استان خوزستان برای پانزدهمین دوره آزمون سراسر حفاظ قرآن‌کریم ثبت‌نام کرده‌اند ادامه داد: برگزارکنندگان این آزمون در اهواز موسسه قرآنی نسیم رضوان خواهد بود، در سال گذشته بیش از 200 نفر از استان خوزستان موفق به دریافت مدرک حفظ قرآن کریم شدند.

 

حجت‌الاسلام فدیعمی تصریح کرد: این آزمون به‌صورت رسمی و با نظارت کامل حراست برگزار می‌شود، سوالات به صورت پلمپ شده در روز امتحان به شرکت‌کنندگان در این آزمون اعصا و همه مستندات اعم از برگه امتحانی کتبی و فایل صوتی آزمون شفاهی بایگانی می‌شوند.

 

وی یاد آور شد: حافظ کل قرآن کریم مدرکی معادل کارشناسی، حافظ کل قرآن کریم به همراه ترجمه مدرکی معادل کارشناسی ارشد و حافظ کل قرآن کریم به همراه ترجمه و تفسیر مدرکی معادل دکتری علوم قرآن و حدیث دریافت می‌کنند.

 

پایان پیام/690

نظر شما