شناسهٔ خبر: 41225859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دومین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان آغاز به کار کرد

گروه استانها- دومین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان با برگزاری نخستین جلسه رسمی آن آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، شامگاه چهارشنبه جلسه  ستاد کنگره ملی 6300 شهید استان لرستان به ریاست سید موسی خادمی، استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد تا جهت برگزاری هرچه بهتر این کنگره ملی برنامه‌ریزی‌های منسجمی از سوی مسئولان برگزار کننده انجام گیرد؛ با برگزاری جلسه مذکور کنگره ملی 6300 شهید لرستان رسما آغاز به کار کرد.

خادمی در این جلسه اظهارداشت: برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان توفیق بزرگی است که نصیب همه مدیران اجرایی استان  لرستان شده است چرا که می‌تواند منشاء اثرات، خیرات و برکات ارزشمندی برای آنها شود.

وی افزود: با توجه به اینکه برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان مسئولیت سنگینی دارد باید برای انجام این کار آمادگی لازم را در کمیته‌های 22 گانه فراهم کرد چرا که این امر به برنامه‌ریزی جدی و اصولی نیاز دارد.

استاندار لرستان با بیان اینکه شهدا به برگزاری کنگره نیازی ندارند و این ما هستیم که به عنایت شهدا نیاز داریم عنوان کرد: جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ادامه مسیر آنها نیازمند توجه و عنایت خاص شهدا هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه رؤسا و اعضای کمیته‌ها مشخص شده است، به‌طور رسمی فعالیت این ستاد و شورای سیاستگذاری نیز آغاز می‌شود.

 خادمی تصریح کرد:  تمام دستگاه‌های اجرایی استان علاوه بر وظایف ذاتی که بر عهده دارند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به طور ویژه وارد کار شوند تا بتوانیم کنگره‌ای در شأن شهدای لرستان و متناسب با نقش استان در دفاع مقدس به بهترین نحو برگزار شود.

انتهای پیام/642/س

نظر شما