شناسهٔ خبر: 41225847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات پینت بال لیزر تگ قهرمانی گیلان در آستانه اشرفیه برگزار شد

رشت - ایرنا - یک دوره مسابقات پینت بال لیزر تگ قهرمانی استان گیلان گرامیداشت سردار عارف شهید مهدی خوش سیرت به میزبانی آستانه اشرفیه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

رییس هیات ورزش های همگانی اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه اشرفیه در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه این دوره از مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره از مسابقات به مدت دو شب با شرکت ۱۸ تیم از شهرستان های مختلف گیلان در محل باشگاه پینت بال ۰۴ واقع در پارک ساحلی آستانه اشرفیه برگزار شده است.

محمد رمضانی با اشاره به اینکه تعداد ۴ بازیکن اصلی و یک بازیکن ذخیره تیم های حاضر در این مسابقات را همراهی کردند، افزود: این مسابقات بصورت حذفی برگزار شد و در پایان نیز تیم های رودسر، آستانه اشرفیه و رشت مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی، این دوره از مسابقات با همکاری کمیته پینت بال هیات ورزش های همگانی شهرستان آستانه اشرفیه و استان برگزار شد.

رمضانی یادآور شد: کمیته پینت بال هیات ورزش های همگانی شهرستان آستانه اشرفیه فعالیت خود را از سال ۹۴ با هدف توسعه این ورزش جذاب و پرتحرک با مشارکت بخش خصوصی آغاز کرده است.

در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور رییس اداره تربیت بدنی،  رییس هیات ورزش های همگانی گیلان،  رییس کمیته پینت بال استان و جمعی از ورزشکاران برگزار شد ضمن تجلیل از تیم های برتر لوح قهرمانی و جوایزی به آنان اهداء شد.

پینت بال لیزر تگ  نوعی از مسابقات پینت بال است که در آن تیم ها به جای استفاده از تیرهای رنگی، از تفنگ های لیزری استفاده می کنند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع شده است.

نظر شما