شناسهٔ خبر: 41225538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سمن‌های جوان قزوین، چهار هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی را توزیع کردند

قزوین – ایرنا – مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: سازمان‌های مردم نهاد جوان استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون چهار هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی را به ارزش ۶۴۰ میلیون تومان توزیع کردند.

صاحب‌خبر -

عباس علایی مقدم روز پنجشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان، افزود: این سمن‌ها در مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا و رزمایش مواسات و همدلی مومنانه اقدامات خوبی داشتند و باید از زحمات آنها قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد جوان استان برای توزیع اقلام بهداشتی در گروه هدف از کادر درمانی، ساکنان حاشیه شهر، زنان سرپرست خانوار و گندزدایی و تهیه ماسک اقدام کرده و حدود ۹۲۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به ساختار ستاد ساماندهی امور جوانان، افزود: تشکیل کمیته‌های تخصصی ششگانه این ستاد شامل ازدواج و خانواده، آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، اشتغال، اوقات فراغت و مشارکت اجتماعی و ... ابلاغ شده و باید برای تصمیم گیری در خصوص تشکیل یا ادغام آنها با کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی اقدام شود.

این مسوول با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه جوانان، گفت: تفاهم نامه‌ای میان وزارت کار و وزارتخانه ورزش برای تشکیل تعاونی‌های جوانان منعقد شده و تاکنون ۲ جلسه در این زمینه برای آموزش جوانان و برنامه ریزی‌های لازم برگزار گردیده است.

نظر شما