شناسهٔ خبر: 41225218 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گواردیولا: هرگز بازیکنی شبیه به داوید سیلوا ندیده ام

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از عملکرد تیمش در دیدار برابر نیوکاسل تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بعد از یک شکست ناامید کننده مقابل ساوتهمپتون، شب گذشته در ورزشگاه اتحاد و از سری مسابقات هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکاسل رفت و در پایان موفق شد با نتیجه پر گل 5-0 حریف خود را در هم بکوبد تا باخت تلخ قبلی تا حدود زیادی به فراموشی سپرده شود.

 

 

 

 

پپ گواردیولا پس از پیروزی پر گل تیمش مقابل نیوکاسل گفت: " به طور کلی همه اتفاقات بازی خوب بود و به نظر من مسئولیت پذیری بازیکنان نیز فوق العاده بود. معتقد هستم که درست عملکردی مانند دیدار برابر ساوتهمپتون را ارائه دادیم و و یک نمایش خوب دیگر را از سیتی شاهد بودیم با این تفاوت که ما در بازی قبلی نتوانستیم موقعیت هایمان را تبدیل به گل کنیم."

 

گواردیولا در ادامه گفت: " فکر می‌کنم که حتی در دیدار مقابل ساوتهمپتون موقعیت‌های گلزنی بسیار بیشتر ایجاد کردیم اما در امر باز کردن دروازه حریف ناکام بودیم. به طور کلی نمایش بسیار خوبی از خودمان ارائه دادیم و حالا باید برای دیدار برابر آرسنال و رئال مادرید آماده شویم."

 

 

 

 

سرمربی منچسترسیتی در پایان پیرامون عملکرد فوق‌العاده داوید سیلوا نیز گفت: " از نظر من سطح او در بهترین حد ممکن است. واقعا بازیکنان خوبی است. البته حالا هواداران در استادیوم نیستند اما قطعاً سیلوا برای خداحافظی مقابل آنها باز می‌گردد. او یک افسانه‌ای باورنکردنی است و در فضاهای خالی فوق العاده عمل می‌کند. من هرگز بازیکنی مثل داوید سیلوا را ندیده ام."

نظر شما