شناسهٔ خبر: 41224940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون فرهنگی باقرالعلوم(ع) بیرجند خبر داد؛

توزیع ۳ هزار غذای گرم بین نیازمندان شهرستان بیرجند

مدیر کانون فرهنگی باقرالعلوم علیه السلام بیرجند به تهیه غذای گرم با همکاری اداره تبلیغات، بسیج و کانون مسجد اشاره کرد و گفت: حدود سه هزار پرس غذای گرم در این چند ماه طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

«علی کاربر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته این کانون در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: ضدعفونی خیابان ها، معابر و ادارات هر هفته سه روز، تهیه غذای گرم و توزیع بین نیازمندان، راه اندازی کارگاه تولید ماسک، برگزاری نماز جماعت با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از جمله این موارد است.

 

وی با اشاره به اینکه طبقه فوقانی مسجد باقرالعلوم بیرجند تبدیل به کارگاه تولید ماسک شده است، گفت: در این کارگاه روزانه بین یک هزار تا یک هزار و ۵۰۰ ماسک تولید می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی باقرالعلوم(علیه السلام) بیرجند به تهیه غذای گرم با همکاری اداره تبلیغات، بسیج و کانون مسجد اشاره کرد و گفت: حدود سه هزار پرس غذا گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.

 

کاربر با اشاره به برگزاری نماز جماعت در مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: نماز جماعت در مسجد باقرالعلوم(علیه السلام) بیرجند با رعایت تمام نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و لزوم همراه داشتن ماسک به همت بچه های کانون و پایگاه روزی سه وعده برگزار می شود.

 

وی افزود: تلاوت هر شب یک صفحه کلام الله مجید، قرائت ادعیه و ترجمه قرآن همه از روی صفحه نمایش پخش می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی باقرالعلوم(ع) بیرجند با اشاره به اینکه کانون مسجد تاکنون در زمینه های فرهنگی، هنری و علمی رتبه های زیادی کسب کرده است، گفت: معمولا در مسابقات قرانی رتبه بچه های کانون مسجد در شهرستان اول تا سوم است.

 

کاربر با بیان اینکه در زمینه مسائل آموزشی سال قبل ۲ رتبه زیر هزار در مسجد داشتیم، افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا با هماهنگی آستان قدس قرار است کلاس تقویتی برای بچه هایی که از نظر درسی عقب مانده اند برگزار شود.

 

 

پایان پیام/404

نظر شما