شناسهٔ خبر: 41224793 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

اقتدار و عزت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا هستیم

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، ابراهیم شریفی در سومین هفته از طرح ملی «سه شنبه های تکریم» که با تکریم اولین شهید مدافع حرم جامعه پزشکی کشور شهید «محمدحسن قاسمی اشکفتکی» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: فداکاری و از خودگذشتگی های شهدا در پیشبرد آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی تأثیرگذار بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اقتدار و عزت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا هستیم افزود: ترویج فرهنگ تکریم از خانواده شهدا در طرح ملی «سه شنبه های تکریم» یکی از راه های موثر برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه تکریم از خانواده شهدا یکی از وظایف مهم مسئولین است گفت: با اجرایی شدن طرح ملی «سه شنبه های تکریم» توسط ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در طول هفته یک خانواده شهید توسط مسئولین فرهنگی استان تکریم می شود.

شریفی اظهار داشت: اینکه تکریم خانواده شهدا موجب ایجاد روحیه مضاعف در کار مسئولان برای خدمت رسانی به مردم می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خانواده شهدا اسوه صبر و مقاومت هستند گفت: این عزیزان با گذشتن از جان فرزندانشان مایه عزت، امنیت، آبرو و اقتدار نظام اسلامی شدند.

نظر شما