شناسهٔ خبر: 41224311 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

به منظور اطلاع از نحوه فعالیت صورت گرفت

بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری از کانون های فرهنگی هنری شهرستان کیار

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری در بازدید از کانون های فرهنگی هنری شهرستان کیار گفت: کانون های فرهنگی هنری سطح استان در ایام کرونا با حضور خودجوش در میدان مبارزه با این ویروس منحوس خدمات ارزنده ای انجام داده اند که همچنان هم ادامه دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هر کانون و مسجدی در ایام کرونا به فراخور ظرفیت و پتانسیل خود وارد عمل شد افزود: خدمات کانون های مساجد در بحث کرونا مورد استقبال مردم شهرها و روستاها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در ایام کرونا برنامه‌های مختلف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از قبیل همایش‌ها، نشست‌ها، دوره‌های آموزشی، اردوها و سایر برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و زیارتی لغو و از ظرفیت مساجد برای آموزش نکات بهداشتی به عموم مردم استفاده می‌شود.

مظاهری با بیان اینکه یکی از وظایف کانون های فرهنگی هنری مساجد خدمت رسانی به عموم مردم است گفت: در دهه کرامت خدمات کریمانه در قالب بسته های معیشتی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: این بازدید های دوره ای در راستای پالایش کانون های فرهنگی هنری و همچنین قدردانی از زحمات کانون های فعال در شهرستان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: فعال کردن تمامی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ها و استان در رویداد ملی فهما ۹۹ و استفاده از این ظرفیت خود جوش مردمی به نحو شایسته از دیگر اهداف بازدیدهای دوره ای به شهرستان ها است.

نظر شما