شناسهٔ خبر: 41224162 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سلیمی در گفتگو با دانشجو:

ترم تابستان دانشگاه رازی در دانشگاه صنعتی برگزار می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشجویانی که قصد حضور در ترم تابستان را دارند، می‌توانند برای ثبت‌نام مطابق اطلاعیه دانشگاه صنعتی اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

علی سلیمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری ترم تابستان ۹۹ گفت: ترم تابستان ۹۹ دانشگاه رازی امسال از سوی دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

سلیمی اضافه کرد: آن دسته از دانشجویان دانشگاه رازی که قصد ثبت نام در ترم تابستان را دارند، می‌توانند برای ثبت نام مطابق اطلاعیه دانشگاه صنعتی کرمانشاه اقدام کنند.

طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، پیش ثبت نام غیرحضوری ترم تابستان ۹۹ از طریق سایت دانشگاه به نشانی summer.kut.ac.ir از ۳۱ خرداد آغاز شده و تا ۲۰ تیر ادامه دارد.

ثبت اطلاعات شخصی برای شرکت در این ترم هم در سیستم جامع گلستان از ۲۴ خرداد آغاز شده و تا ۲۰ تیر ادامه دارد و انتخاب واحد و پرداخت شهریه این ترم نیز از طریق سیستم گلستان و از ۳۱ تیر آغاز می‌شود و تا ۲ مرداد ادامه خواهد داشت.

کلاس‌های آموزشی ترم تابستان ۹۹ دانشگاه صنعتی کرمانشاه نیز از ۴ تا ۲۹ مرداد برگزار می‌شود و امتحانات پایانی این ترم هم به صورت مجازی از یکم تا پنجم شهریور برگزار می‌شود.

نظر شما