شناسهٔ خبر: 41224131 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مجلس شورای اسلامی یا مجلس بلوا و جنجال؟

اگربعضی از مجلسیان جدید ازسیاست فقط سیاسی کاری و سیاست بازی بلدند و ازتدبیر مدن و شهر وکشور غافلند بد نیست که وقت بگذارند و یادبگیرند. پرسیدن عیب نیست ندانستن عیب است.

صاحب‌خبر -

اگر تاریخ. نخوانده اند یا به جریانات چهل وچند سال اخیر هم توجه نکرده اند دیرنشده است بسم الله یک مطالعه و یک سیر فی الارض لازم است. وزارت امور خارجه خاکریز عظیم دفاعی کشور است و نباید هم از بیرون و هم از داخل به توپ بسته شود.
زمانی عده ای خواستند یک وزیر امورخارجه را استیضاح کنند و امام توصیه به عدم انجام چنین امری کردند و اصحاب ثمانیه ای درست شد و......

اینک گویا بعضی از نمایندگان که کار به تعداد و درصد ارایشان ندارم و مثلا نمی خواهم بگویم جمع ارایشان از ارای رئیس جمهور کمتراست یاخیر؟ باجارو جنجال در مجلس و توپ وتشر قصد تحت فشار قرار دادن وزیر امورخارجه را داشتند. خوب اگر می دانند که تصمیم گیریهای مهم مملکت اعم از جنگ و صلح یا مذاکره و عدم مذاکره و....ساز و کار بخصوصی دارد و حداقل تصمیم گیران ان اعضای شورای امنیت کشور به بالا هستند وباز شلوغ بازی می کنند خوب باید به صداقت ان ها شک کرد یا فکر کرد جای دیگری را هدف گرفته اند! واگر به این امرواقف نیستند صرف نظر از صلاحیت ویا عدم صلاحیتشان برای نمایندگی مجلس بد نیست قدری مطالعه کنند تا بزگتر ها مجبور به تذکر و پیغام و....نشوند.

ما در دوره جوانی شاهد درگیری های این چنینی در مجلس حتی در حد برخورد فیزیکی ویا مثلا فاتحه خوانی برای یک دیگر و...بودیم ولی همه رابه حساب نوپا بودن انقلاب گذاشتیم ولی اینک پس ازگذشت بیش از چهل سال ادعای نوپا بودن و....پذیرفته نیست. نماینده عزیز کرونا ونگرانیها و محدودیت هایی که ایجاد کرده اعصاب مردم را آسیب پذیر کرده است.
اتش بازی غریبه ها و عوامل داخلی انها در داخل کشور و در کشورهای همسایه ما زنگ خطر و هشداری است که ضرورت انسجام ملی را نشان می دهد.
تورم و افزتیش هزینه زندگی. مردمی را که کمتراز 10 درصد درامد شما حقوق ماهیانه دارند مستاصل کرده است.
دوره شعار گذشته و زمان تدبیر و طمانینه است.
ممکن است عده قلیلی برایتان کف بزنند ولی عده کثیری اینگونه حرکات را تقبیح می کنند. لطفا با ارامش و منطق یک سال اینده را سپری بفرمایید.نگرانم که همه چیز را بر باد دهید.

نظر شما