شناسهٔ خبر: 41223880 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعترافات/ آنتونیو کاسانو

مهاجم بازنشسته ایتالیایی بیشتر از این که دوران موفقی داشته باشد حاشیه داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، آنتونیو کاسانو دوران ورزشی پر حاشیه‌ای داشت که خیلی هم موفق نبود. درگیری هایش با مربی ها، رسوایی های غیر ورزشی و علاقه زیادش به غذا روی فوتبالش تاثیر گذاشت.

رئال مادرید

مهاجم ایتالیایی زمانی که با رئال مادرید قرارداد امضا کرد تنها ۲۳ سال داشت و در شهرت گم شد. او مسیر اشتباهی را پیش رفت. کاسانو بعدها در این رابطه صحبت کرد. 

"بزرگترین پشیمانی ام در دوران ورزشی ترک رئال مادرید بود. در بهترین تیم تاریخ حضور داشتم و می توانستم مدت بیشتری در این تیم بمانم و عناوین بیشتری فتح کنم. دچار اشتباه شدم و آن جا را ترک کردم."

"در مادرید لایق کشته شدن بودم چون غیرقابل تحمل بودم."

"در آن زمان به خاطر رفتار بد، زندگی‌ام را بر باد دادم."

توهین به رییس باشگاه سامپدوریا

بازیکن ایتالیایی در سامپدوریا یک درگیری با رییس باشگاه داشت. دلیلش به این خاطر بود که کاسانو باید برای گرفتن یک جایزه به هتل می رفت اما نمی‌خواست این کار را انجام دهد. رییس باشگاه اصرار کرد و در مقابل آنتونیو عصبانی شد و به رییسش توهین کرد. 

پرتاب پیراهن به داور

کاسانو اخراج شد. او شروع به اعتراض کرد و تا جایی خشمگین شد که پیراهنش را درآورد و روی صورت داور پرت کرد. سپس با چشمان گریان زمین را ترک کرد. این اتفاق در دیدار برابر تورینو در سال ۲۰۰۸ رخ داد. بازیکن ایتالیایی در آن زمان برای سامپدوریا بازی می کرد. کاسانو پس از توهین به داور در تونل رختکن او را تهدید کرد و گفت: "اینجا منتظرت هستم."

لگد به پرچم کرنر

رفتارهای دیگر کاسانو سر و صدای زیادی به پا کرد. یک بار اردوی تیم زیر ۲۱ سال ایتالیا را ترک کرد چون سرمربی در ترکیب اصلی قرارش نداده بود. او در دیدار مقابل یوونتوس برای خوشحالی پس از گل به پرچم کرنر ضربه زد و آن را سرنگون کرد. 

مسخره کردن کاپلو

مهاجم ایتالیایی به همراه محمد دیارا و رونالدو نازاریو پیش از یکی از دیدارهای رئال مادرید در زمین صجبت می کردند. دو بازیکن نخست از نیمکت نشینی خسته شده بودند. کاسانو در حالی که می خندید و ادای فابیو کاپلو را در می آورد گفت: "کاپلو همیشه از بازیکنان ثابتی بهره می برد. همیشه رود فان نیستلروی هست اگر رائول گونسالس نباشد. اگر دیوید بکام نباشد، اگر رونالدو نباشد، اگر روبینیو یا ریس بازی نکنند." این ویدئو منتشر شد و کاسانو با محرومیت روبرو شد.

اما این اتفاق تنها حاشیه اش با سرمربی ایتالیایی نبود. او با کاپلو رابطه پر تنشی داشت. زمانی که مهاجم ایتالیایی نتوانست به میدان برود در رختکن به کاپلو توهین کرد.

"تمام نیمه دوم به همراه رونالدو خودم را گرم کردم. در رختکن به او گفتم که تو یک مرد عوضی هستی و حتی از پول مونوپولی هم دروغین‌تری."

بیوگرافی

کاسانو دو کتاب منتشر کرد. نخستین کتابش بیوگرافی او بود که با عنوان "همه چیز را می گویم" در سال ۲۰۰۸ چاپ شد. سپس کتابی با عنوان "صبح ها به درد هیچ‌کس نمی‌خورند" منتشر کرد. 

"من بیشتر از این که کتاب خوانده باشم کتاب نوشته‌ام."

پلیس در خانه‌اش

مهاجم بازنشسته ایتالیایی زمانی که هنوز پیراهن رئال مادرید را بر تن می کرد یک جشن در خانه اش در رم تدارک دید. در آنجا تمام دوستانش حضور داشتند. موزیک بود و مهمانان سر و صدای زیادی می کردند. این اتفاق باعث آزار همسایگان شد و آنها با پلیس تماس گرفتند. ماموران به خانه کاسانو رفتند و مهمانی را خاتمه دادند. 

فلسفه کاسانو

کاپلو

"بهترین مربی که داشتم. او خیلی کارها برای من کرد اما من کار خاصی برایش نکردم."

زندگی

"اگر فوتبالیست نبودم، مجرم می شدم."

یوونتوس

"با این تیم قرارداد امضا نکردم چون آنها سرباز می‌خواستند اما من نیاز داشتم که هر کاری دلم می‌خواهد انجام دهم."

انتهای پیام

نظر شما