شناسهٔ خبر: 41221020 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

جواب تست های 9 استقلالی مهر و موم شده به دست بهاروند رسید

سامان خدائی

در حالی که گفته می شد در نتایج اولین تست راستی آزمایی از استقلالی ها نتیجه آزمایش شش عضو این باشگاه مثبت بوده، حالا منابع آگاه از ارسال نتایج تست دوم برای سازمان لیگ خبر می دهند.

صاحب‌خبر -

نتایج تست های راستی آزمایی بازیکنان استقلال، مهر و موم شده به دست حیدر بهاروند، ریاست سازمان لیگ و سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال رسید.

به گزارش طرفداری، در حالی که سرنوشت بازی استقلال - پارس جنوبی و همچنین سرنوشت بازی هفته آینده استقلال مقابل تراکتور به نتایج تست راستی آزمایی استقلالی ها بستگی دارد، منابع آگاه از ارسال نتایج کامل این تست ها به سازمان لیگ خبر می دهند. گفته می شود این تست ها، مهر و موم شده به دست حیدر بهاروند رسیده و حالا همه منتظرند سازمان لیگ تکلیف این پرونده پر سر و صدا را روشن کند.

گویا در تست اولیه، نتایج آزمایش مهرشاد رهبر، عضو کادر پزشکی استقلال و پنج بازیکن این تیم (وریا غفوری، فرشید باقری، محمد دانشگر، هروویه میلیچ و حسین پورحمیدی) مثبت بوده و درباره آرش رضاوند، مهدی قائدی و مسعود ریگی که مشکوک به کوید 19 هستند، اعلام شده بود باید نتیجه تست مجدد شان هم بررسی شود. اما هیچکس از نتایج تست دوم اطلاعی ندارد. پیش از این به سازمان لیگ گفته شده بود از آن جایی که استقلالی ها در بیمارستان مسیح دانشوری به عنوان تخصصی ترین مرکز درمان کرونا تست داده اند، در اعلام نتایج از اظهار نظرهایی که مبتنی بر حدس و گمان است خودداری شود و نتایج تست ها ابتدا اعتبارسنجی و سپس اعلام شود. سازمان لیگ هم در حال رایزنی با فدراسیون پزشکی ورزشی، ستاد مقابله با کرونای تشکیل شده در وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونای وزارت بهداشت است تا تصمیم گیری ها کاملا تخصصی و معتبر باشد.

قرار است سازمان لیگ در نامه های جداگانه ای به باشگاه استقلال و کمیته انضباطی، نتایج تست ها را اطلاع بدهد.

همچنین بخوانید:

  • در آزمایش اول نتیجه تست 6 استقلالی مثبت بود

نظر شما