شناسهٔ خبر: 41219041 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

دومین شماره نشریه الکترونیکی مرکز ارتباطات گروه سایپا منتشر شد؛

”حرکت خودروسازان با دانش بنیان ها“/ چگونه خودروساز دانش بنیان شویم؟

دومین شماره نشریه الکترونیکی مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با عنوان“حرکت خودروسازان با دانش بنیان ها” منتشر شد.

صاحب‌خبر - به گزارش سایپانیوز، این نشریه الکترونیکی با بیان مطالبی  مختلف، تحت عناوینی مانند” هدایت صنعت خودرو برای دانش بنیان ها“،” فرش قرمز صنعت خودرو برای دانش بنیان ها“،”تعریف درست و منطقی همکاری بین خودروسازان و مجموعه های دانش بنیان“،”صنعت خودروسازی  و مجموعه های دانش بنیان به یکدیگر اعتماد کنند“ و ... منتشر شد.
بخش دیگر عناوین این نشریه،” اینفوگرافی چگونه خودروسازان دانش بنیان شوند؟“ است.
دومین نسخه از نشریه الکترونیکی گروه خودروسازی سایپا، با یادداشت ها و گفتارهایی از سید جواد سلیمانی، سعید سهراب پور، جواد مرزبان راد، احسان جهانی، امیرحسین تابع جماعت، محمدرضا نجفی منش، علی اکبر کریمی، علی جدی، فرزین فردیس، بهنام نیکفر و سید علی موسوی همراه است.
مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا مصاحبه ها و گزارش های خود در پرونده ”حرکت خودروسازان با دانش بنیان“را در قالب یک نشریه الکترونیکی گردآوری و منتشر کرده است.
علاقمندان می توانند این نشریه الکترونیکی را در کانال های رسمی گروه خودروسازی سایپا در فضای مجازی و در پایگاه اطلاع رسانی این گروه خودروسازی به آدرس www.saipanews.ir مشاهده کنند. سایپانیوز

نظر شما