شناسهٔ خبر: 41218853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۰۰ میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار شده در گلستان کشف شد

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی گلستان از کشف یک انبار لوازم خانگی احتکار شده در استان خبر داد و گفت: برآورد ریالی ارزش اقلام احتکار شده حدود ۱۰۰ میلیارد ریال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمد فاضل دادگر در این باره اظهارداشت: به دنبال اعلام نارضایتی تعدادی از شهروندان مبنی بر عدم فروش لوازم خانگی به آن‌ها توسط برخی واحدهای صنفی به دلیل عدم موجودی کالا، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی های میدانی موفق به شناسایی محل دپوی لوازم خانگی احتکاری در گرگان شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در بازرسی از انبار مورد نظر، 370 قلم انواع لوازم خانگی احتکاری از جمله یخچال، کولر گازی و ماشین ظرفشویی کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش این تعداد کالا 100 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به پلمب انبار، بیان داشت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی در سطح جامعه اجازه فعالیت مجرمانه به سودجویان و احتکارکنندگان لوازم مورد نیاز مردم را نخواهد داد.

 این مقام انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از موارد مشابه مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/582/ش

نظر شما