شناسهٔ خبر: 41218341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار زنجان:

استفاده ماسک در زنجان به بیش از ۶۲ درصد رسید

زنجان-فرماندار زنجان، گفت: طی دو روز گذشته استفاده ماسک درزنجان به بیش از ۶۲ درصد رسیده و باید این مهم بیشتر مورد تو جه شهروندان قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه واحدهای صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با آنها برخورد می‌شود، گفت: تمام اصناف باید بهداشت را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه بانک‌های شهر زنجان بیش از ۸۲ درصد از پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، اظهار کرد: شبکه بانکی باید به افرادی که ماسک دارند خدمات بدهد.

فرماندار زنجان، گفت: بر اساس بررسی‌ها و بازرسی‌های انجا م گرفته بیش از ۹۰ در صد هتل‌های استان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

عسگری از عملکرد و رعایت نکردن ناوگان اتوبوسرانی در زنجان انتقاد کرد و افزود: بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس‌ها رعایت نمی‌شود و اگر وضعیت به همین منوال پیش برود با ناوگان اتوبوسرانی تعطیل شود.

وی ابراز داشت: با بیان شهر زنجان در خصوص بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، تاکید کرد: آرامستان های زنجان به مدت یک هفته تعطیل است.

فرماندار زنجان، تصریح کرد: طی دو روز گذشته استفاده ماسک درزنجان به بیش از ۶۲ درصد رسیده و باید این مهم بیشتر مورد تو جه شهروندان قرار گیرد.

عسگری گفت: پارک‌ها، مراکز تفریحی آبی، شهرهای بازی، اماکن ورزشی، موزها، مساجد، تالارها و آرایشگاه‌های زنانه در این چهار شهر تا یک هفته تعطیل است.

نظر شما