شناسهٔ خبر: 41218226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی:

۱۲۰ طرح اشتغال و مسکن مددجویان ایلامی افتتاح می شود

ایلام - ایرنا - مدیرکل بهزیستی ایلام با تشریح برنامه های هفته بهزیستی و چهلمین سالگرد تاسیس این سازمان گفت: در این هفته در مجموع ۱۲۰ طرح اشتغال و مسکن مددجویان بهره برداری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

زهرا همتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه های هفته بهزیستی امسال تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته است و بر اساس تاکید ستاد استانی کرونا تمامی همایش ها و نشست ها لغو و برنامه ها بصورت محدود با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شوند.

وی ادای احترام مسوولان و کارکنان بهزیستی ایلام به مقام شامخ شهدا و غبار روبی مزار شهدا، رایگان شدن خدمات کلینیک جامع توانبخشی و مرکز مشاوره، دیدار با مسوولان استان و افتتاح همزمان ۸۷ واحد مسکونی مددجویان به صورت ویدئو کنفرانس را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

وی همچنین نشست شورای مشورتی فرزندان بهزیستی با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور بصورت ویدیو کنفرانس، افتتاح ۳۳ طرح اشتغالزایی مددجویان، افتتاح نخستین مرکز مثبت زندگی، افتتاح بنیاد فرزانگان، افتتاح سه مرکز مشاور و افتتاحیه گروه های همیار را از دیگر برنامه های هفته بهزیستی در این استان عنوان کرد.

وی یادآور شد: در این هفته همچنین مسابقه نقاشی ویژه کودکان کار و خیابان، افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی شهرستان هلیلان، توزیع اقلام غذایی و بهداشتی بین مددجویان، نشست خبری با اصحاب رسانه (به صورت مجازی)، حضور در برنامه های صدا و سیما، انجام تبلیغات محیطی و رسانه ای و افتتاح مرکز ترک اعتیاد نیز برگزار می شود.

۲۱ تا ۲۷ تیرماه به عنوان هفته بهزیستی با شعار "شفافیت، تحول خدمت، ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده" نامگذاری شده است.

نظر شما