شناسهٔ خبر: 41218092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان:

برقراری ۴۵۴ تماس با مرکز ۱۲۵ همدان/۱۶ تماس منجر به عملیات شد

همدان - رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۴ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۱۶ تماس منجر به عملیات شده است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات ۱۲ عملیات اطفای حریق و ۴ عملیات امداد و نجات و حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی دیروز ۴۵۴ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۱۶ مورد منجر به عملیات شده است.

بیاناتی با بیان اینکه ۱۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۵۰ تماس اشتباه بوده و متأسفانه ۳۷۳ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی اضافه کرد: عملیات انجام شده در این مدت ۱۲ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق منزل در هنرستان و نایب احمد، حریق باغ در اعتمادیه، نشت سوخت خودرو در شهرک مدرس و ۸ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در باغ ایرانی، بلوار چمران، اعتمادیه، شهرک فرهنگیان، میدان باباطاهر، تپه حاج عنایت، بلوار نجفی و میدان سپاه بوده است.

وی گفت: همچنین ۴ مورد عملیات امداد و نجات نیز شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بنی هاشم و جانبازان، واژگونی خودرو در بلوار فرودگاه و رها سازی اندام بدن از داخل اجسام فلزی در شهرک مدنی بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: تعداد ۴ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

نظر شما