شناسهٔ خبر: 41218090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ساعات سرنوشت‌ساز برای استقلال/  شکست سه بر صفر و جدال با تراکتور، سه روز بعد؟

تهران- ایرنا- پاسخ تست کرونای اعضای استقلال تا امشب(چهارشنبه) آماده می‌شود و پس از آن تصمیم‌گیری راجع به دیدار این تیم برابر پارس جنوبی جم و همچنین تراکتور مشخص خواهد شد.

صاحب‌خبر -

پس از کش و قوس‌های فراوان اعلام شده که امشب(چهارشنبه) به احتمال فراوان پاسخ نهایی تست کرونای مجدد اعضای باشگاه استقلال داده خواهد شد و مشخص می‌شود که تکلیف این تیم چه خواهد شد. دقایقی پیش شایعه شد که از بین ۹ نفری که مشکوک به کرونا بودند تست ۶ نفر مثبت شده و سه نفر دیگر منفی از آب درآمده اما خیلی زود این شایعه تکذیب شد.

حالا باید دید جواب نهایی چه چیزی را نشان می‌دهد. اگر کمتر از ۲۵ درصد از اعضای باشگاه که ۳۶ نفر هستند مبتلا شده باشند(کمتر از ۹ نفر)؛ استقلال طبق قانون برابر پارس جنوبی جم با نتیجه سه بر صفر بازنده خواهد شد و باید سه روز دیگر در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتور برود. آن هم در حالی که این تیم چند روز است تمرینی نداشته است.

 اما اگر جواب تست‌ها به گونه‌ای باشد که ۲۵ درصد از نفرات تستشان مثبت بوده باشد؛ استقلالی‌ها باید به قرنطینه خود ادامه دهند و دیدارشان مقابل پارس و تراکتور به تعویق خوهد افتاد. حالا همه منتظر پاسخ رسمی و نهایی تست‌های گرفته شده هستند.

ساعاتی سرنوشت‌ساز که نه تنها برای استقلال بلکه برای تیم‌های بالای جدول و همچنین پایین جدول اهمیت دارد. امتیاز از دست دادن استقلال بدون شک به سود تیم‌های مدعی کسب سهمیه است و به دست آوردن سه امتیاز بدون زحمت برای پارس جنوبی جم نیز می‌تواند بهترین خبر در این هفته‌های دشوار باشد که خطر سقوط را حس می‌کنند.

نظر شما