شناسهٔ خبر: 41217977 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکنش ستاره هلندی ولفسبورگ به شایعه پیوستن به آرسنال

"ووت ورگوست" پس از گذراندن یک فصل موفق در بوندسلیگا، مورد توجه آرسنال قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ووت ورگوست، بازیکن تیم فوتبال ولفسبورگ که گفته می‌شود مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته، اعتراف کرد رد پیشنهاد تیم های انگلیسی کار سختی است.

ورگوست در رقابت‌های این فصل، ۱۶ گل برای تیمش به ثمر رسانده و ۳ پاس گل داده است. عملکرد خوب او باعث شده تا گمانه زنی‌ها درباره انتقال او به تیمی بزرگ‌تر، بیشتر شود.  

بازیکن هلندی ولفسبورگ در مصاحبه با نشریه آلمانی بیلد، در پاسخ به این سوال که آیا هواداران این تیم باید نگران جدایی او باشند گفت: هیچ کسی نباید نگران باشد. خیلی خوب است که یک باشگاه روی بازیکنی سرمایه گذاری و با انتقال او به باشگاه‌های دیگر بتواند درآمدزایی کند.

بیشتر بخوانید:

ورگوست در ادامه گفت: آدم جاه طلبی هستم و می‌خواهم به بالاترین جایگاه برسم. در ۲ سال گذشته نشان دادم که می‌توانم در این سطح عملکرد خوبی داشته باشم. اگر پیشنهاد مهیجی برای من برسد، به آن فکر می‌کنم، اما فعلا به دلیل شیوع کرونا، وضعیت بازار نقل و انتقالاتی آشفته است.  

او افزود: در ولفسبورگ تجربه زیادی کسب می‌کنم. از نظر ورزشی و انسانی نقش مهمی ایفا می‌کنم. خودم و خانواده ام از حضور در اینجا احساس خوبی داریم.  

آرسنال برای تقویت خط حمله خود گزینه‌های زیادی دارد و انتقال ورگوست به این تیم، به آینده "پی یر امریک اوبامیانگ" و "الکساندر لاکازت" بستگی دارد.  

از طرف دیگر مشخص نیست باشگاه آلمانی با چه قیمتی حاضر به فروش ستاره هلندی خود می‌شود، به ویژه در این شرایط که ورگوست تا سال ۲۰۲۳ با ولفسبورگ قرارداد دارد.  

انتهای پیام/ 

نظر شما