شناسهٔ خبر: 41217625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازگشت 90 واحد تولیدی در خراسان رضوی به چرخه تولید تا پایان سال جاری

مدیرعامل صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران از بازگشت 90 واحد تولیدی در خراسان رضوی به چرخه تولید تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری، یک هزار و 500 واحد تولیدی در کشور به چرخه تولید بازمی‌گردد.

صاحب‌خبر -

محسن صالحی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلبهار از بازگشت 90 واحد تولیدی در خراسان رضوی به چرخه تولید تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری، یک هزار و 500 واحد تولیدی در کشور به چرخه تولید بازمی‌گردد.

مدیرعامل صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته یک هزار و 400 واحد تولیدی مشکل‌دار در سطح شهرک‌های صنعتی کشور با رفع مشکلات به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به مشکلات برخی از تولیدکنندگان با سازمان تامین اجتمایی، بانک‌ها و ادا ره مالیاتی بر رفع این مشکلات تاکید کرد و افزود: چنانچه این مشکلات یا مشکلات دیگری بر سر راه تولیدکنندگان در استان‌ها باشد، باید این موانع در ستاد رفع موانع تولید مطرح کرده، با نظارت استانداران که اختیار تام دارند رسیدگی و برطرف شود.

صالحی‌نیا از قول پیگیری مشکلات مراکز تولیدی واحدهای چناران خبر داد و گفت: این مشکلات را پیگیری می‌کنم، نباید تولیدکنندگان به جز دغدغه تولید به چیز دیگری فکر کنند، همچنین، در نظر داریم با نظارت استانداران موانع بر سرراه تولیدکنندگان برطرف شود.

انتهای پیام/ 70031/ق

نظر شما