شناسهٔ خبر: 41217499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حضور خادمیاران رضوی در بیت شهید مدافع حرم«علی جمشیدی»

مسئول امور خادمیاری دفتر کانون‌های خدمت رضوی در استان مازندران امروز(۱۸تیر) با خانواده معظم شهید مدافع حرم«علی جمشیدی» در شهرستان نور دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدرضا مسلمی» مسئول امور خادمیاری دفتر کانون‌های خدمت رضوی در استان مازندران امروز(18تیر) با همراهی «سهیل صالحی» کارشناس امورخادمیاری و مسئول جشنواره خدمت دفتر کانون‌های خدمت رضوی در استان، «سیدجمال احمدی» دبیر کارگروه خادمیاری استان، «معصوم معصومی» مسئول کانون های تخصصی استان، دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان نور و خادمیاران افتخاری حضرت رضا(علیه‌السلام) در بیت شهید مدافع حرم«علی جمشیدی» حاضرشده و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

«محمدرضا مسلمی» در این دیدار ضمن تکریم خانواده معظم شهید تازه تفحص شده «علی جمشیدی» گفت:این مدافعان حرم از جان و خانواده خود می‌گذرند و در برابر گروه‌های تکفیری و تروریستی مبارزه می‌کنند،بسیار ارزشمند است.

 

مسئول امور خادمیاری دفتر کانون‌های خدمت رضوی در استان مازندران با تأکید بر اینکه سرکشی، تکریم و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا در دستور کار خادمیاران رضوی قرار دارد، اظهار امیدواری کرد بتوانیم راه و اهداف شهدا را دنبال کرده و ادامه دهیم.

در این ديدار مادر شهيد بسیجی«علی جمشیدی» از فضايل اخلاقى و فعالیت‌های فرهنگى این شهيد مدافع حرم نکاتی را برشمرد  و گفت: شهید علی در تمامی مراحل زندگی رضایت خدا و ائمه اطهار(ع) را موردتوجه داشت.

 

به گزارش شبستان ،شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» 17اردیبهشت سال 95 پس از نقض آتش‌بس در سوریه، به همراه محمد بلباسی از قائم‌شهر، سعید کمالی از ساری، رضا حاجی‌زاده از آمل، حسن رجایی فر و سید رضا طاهر از بابل، سید جواد اسدی و محمود رادمهر از ساری، علیرضا بربری از بابلسر، علی عابدینی از فریدونکنار، حسین مشتاقی از نکا، رحیم کابلی و یدالله قنبری از بهشهر در شهرک راهبردی خان طومان سوریه به دست تکفیری‌ها به شهادت رسیدند و پیکر مطهرش به همراه پیکر مطهر شهید «سعید کمالی» بعد از چهار سال به آغوش وطن بازگشت.

پایان پیام/286

نظر شما