شناسهٔ خبر: 41217203 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

چهره ها در سینما و تلویزیون

در اولین جلسه دادگاه جانی دپ و امبر هرد چه گذشت؟/ تصاویر

اولین روز دادگاه جانی دپ و امبر هرد برگزار شد که بازیگرد مرد معروف هالیوود افشاگری های تکان دهنده و باورنکردنی را رو کرد.

صاحب‌خبر -

روز گذشته، سه شنبه، نخستین جلسه دادگاه جانی دپ و امبر هرد در ماجرای شکایت بازیگر مجموعه فیلم های دزدان دریایی کارائیب از همسر سابقش و روزنامه سان به علت افترا و توهین به او برگزار شد. این دادگاه برای رسیدگی به شکایت دپ مبنی بر این که او هیچگاه مرتکب خشونت خانگی علیه همسرش نشده و اتهامات وارده از جانب هرد و روزنامه سان به شخصیت و کار او لطمه زده است برگزار شده و قرار است سه هفته استدلالات دو طرف و شهود و همچنین مدارک و اسناد ارائه شده توسط دو طرف را مورد بررسی قرار دهد.

در همان جلسه نخست، جانی دپ اعتراف های هولناکی در خصوص گذشته خود داشت و ویدیویی از مستی او در دادگاه پخش شد، هر چند او همچنان مدعی است که همسرش را کتک نزده و مرتکب خشونت خانگی نشده است. جانی دپ روز گذشته در سخنانی در دادگاه مدعی شد که «هر ماده مخدری که زیر سقف آسمان وجود داشته را تا سن ۱۴ سالگی» امتحان کرده و در ادامه اعتراف کرد که یک اتاق هتل را در سال ۱۹۹۵ در مقابل چشم های نامزدش در آن دوران، الیزابت ماس، تخریب کرده و از دوستی بدفرجام خود با افرادی مثل کیت ریچاردز و مریلین مانسون سخن گفت. در جریان دادگاهی که در لندن در حال برگزاری است، دپ در ابتدا به گذشته تاریک خود پرداخت، از گذشته مملو از سو مصرف مواد مخدر خود گفته و ادعا کرد در نوجوانی برای نخستین بار یکی از قرص های اعصاب مادرش را امتحان کرده است.

دادگاه جانی دپ و امبر هرد,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

او در ادامه فاش کرد که با مریلین مانسون، خواننده مشهور آمریکایی، مواد مخدر مصرف می کرده است. جانی دپ ۵۸ ساله همچنین از خرابکاری در اتاق هتلی در نیویورک گفت که خسارتی ۱۰, ۰۰۰ دلاری را در پی داشته بود. ستاره مغضوب این روزهای هالیوود همچنین از شبی که ریور فینیکس، برادر واکین فینیکس، در کلوب شبانه متعلق به او درگذشت سخن گفت. او در خصوص نخستین آشنایی اش با مواد مخدر چنین گفت: «مادرم به من می گفت که بروم برایش قرص اعصاب بگیرم و من یکی از آنها را خوردم و من چیزی را یافتم که تنها راه ممکن برایم به منظور تسکین درد بود».

دپ در ادامه دفاعیاتش ادعا کرد هنگامی که دخترش لیلی- رُز تنها ۱۳ سال داشته به او ماریجوآنا داده و این کار خود را «قیومیت مسئولانه» توصیف می کند. او می گوید که می خواسته دخترش، که اینک ۲۱ سال داشته و بازیگر است، از همان نوجوانی با مواد مخدر احساس «امنیت» کند. او همچنین از سر التون جان نام برد که نقش مهمی در کمک به او برای ترک مشروبات الکلی و بدست آوردن هوشیاری اش بعد از جدایی از ونسا پارادیس داشته است. وی در نامه ای خطاب به التون جان و کمک های او در زمینه به دست اوردن هوشیاری اش چنین نوشته است: «اگر بخاطر تو نبود توسط هیولا بلعیده شده بودم».

دادگاه جانی دپ و امبر هرد,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

وی در ادامه صحبت هایش منکر هر گونه اعمال خشونت و کتک زدن امبر هرد شد و با اشاره به ریشه جنوبی خود مدعی شد که مردانگی اش اجازه نمی دهد روی زن دست بلند کند: «بخشی قوی و اساسی از اصول اخلاقی من است که هیچ وقت روی یک زن دست بلند نکنم، تحت هیچ شرایطی، هیچ زمانی. این موضوع را کاملاً غیرقابل تصور دانسته و هیچ وقت رخ نخواهد داد».

دپ در ادامه هرد را یک «سایکوپات خودشیفته و حیله گر» خطاب قرار داد و مدعی شد که هدف هرد از ازدواج با او پیشرفت کاری بوده است. وی مدعی شد که هرد در سال ۲۰۱۵ در سفر به استرالیا با پرتاب بطری به سوی او باعث قطع شدن انگشتش شده و در موردی دیگر در هواپیمای شخصی شان در سال ۲۰۱۴ بطور مرتب به صورت او مشت زده است، به طوریکه او مجبور شده به دست شویی هواپیما پناه ببرد.

دادگاه جانی دپ و امبر هرد,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

در مقابل، وکلای هرد مدعی شدند که جانی دپ یک فرد خشن است که بطور مرتب مرتکب خشونت خانگی شده و هر وقت تحت‌تأثیر مشروبات الکلی و مواد مخدر بوده به خانم هرد حمله می کرده است. همچنین جانی دپ ادعا کرد روزی که هرد در رختخوابشان و به عنوان «یک شوخی» مدفوع کرده است تصمیم به جدایی از او گرفته بود. در ادامه دادگاه وکلای هرد ویدیویی را منتشر کردند که جانی دپ را در حال کوبیدن بطری های مشروبات الکلی به زمین نشان می دهد و هم زمان به هرد می گوید: «می خواهی دیوانگی را ببینی؟ بهت دیوانگی را نشانت می دهم».

دادگاه جانی دپ و امبر هرد,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران امبر هرد در کنار خواهر و وکلایش در راه دادگاه

او در ادامه بطور مرتب به کابینت های آشپزخانه لگد زده و دشنام می دهد. پس از اینکه دپ متوجه می شود این ماجرا در حال فيلمبرداري شدن است از خرابکاری دست کشیده و سعی می کند وسیله ضبط کننده را از فیلمبردار بگیرد. جانی دپ صحت این ویدیو را رد نکرد ولی گفت که همان طور که در تصاویر نیز دیده می شود هیچ تعرض و خشونتی علیه امبر هرد صورت نمی گیرد.

نظر شما