شناسهٔ خبر: 41216607 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نوروزی:

بسیج امکانات برای رفع مشکلات، یک اصل انسانی است

شهردار اصفهان گفت: بسیج امکانات برای رفع مشکلات، یک اصل انسانی است که باید آن را تحکیم بخشید زیرا در حوادث مختلف و دشواری هاست که می‌توان انسان‌ها را ارزیابی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _چهارشنبه ۱۹ تیرماه ۹۹_ در نشست هم اندیشی با اعضا شورای شهر بنت اظهار کرد: مرزی میان شیعه و سنی وجود ندارد و شهرداری اصفهان با نگاه انسان محور، در شرایط اضطرار، هرکجا که لازم باشد به کمک هموطنان می‌شتابد.

وی ادامه داد: مدیریت شهری و شورای شهر اصفهان زمانی که در کرمانشاه زلزله رخ داد به یاری مردم کرمانشاه شتافتند و علاوه بر کمک‌های شهرداری بنیاد مسکن اصفهان متولی ساخت مسکن در این شهر شد، همچنین در سیل خوزستان بلافاصله با تجهیزات امداد رسانی حضور پیدا کردیم و در خرم آباد نیز شهرداری اصفهان به مردم امداد رسانی کرد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: زمانی که در بلوچستان حادثه رخ داد بیشتر احساس مسئولیت کردیم زیرا بر این باور بودیم که این استان از امکانات کمتری برخوردار است در همین راستا پس از ورود و بازدید از مناطق مختلف شهر فعالیت خود را آغاز کردیم چراکه این خدمت رسانی را وظیفه انسانی خود می‌دانیم و معتقدیم همکاری و همدلی بزرگ‌ترین بیمه در مقابل حوادث است.

وی با بیان اینکه بسیج امکانات برای رفع مشکلات، یک اصل انسانی است که باید تحکیم بخشیده شود زیرا در حوادث مختلف می‌توان انسان‌ها را ارزیابی کرد، یادآور شد: اصفهان در طی این ۴۰ سال در حال خدمت رسانی به هموطنان بوده است همان‌طوری که در جنگ تحمیلی نیز حدود ۲۳ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرد و اکنون نیز اگر برای هر یک از شهرهای کشور حادثه‌ای رخ دهد به میدان خواهد آمد.

نوروزی تاکید کرد: در شرایط اضطراری بسیاری از اقدامات برای خدمت رسانی به شهرهای سیستان و بلوچستان انجام شد و پس از آن برای تداوم این خدمت رسانی در شرایط عادی راهکار یافتیم و با پیشنهاد و تصویب طرح هم پیوندی در مجمع کلانشهرها، تمامی شهرها برای خدمت رسانی به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه در حالت عادی شهرداری‌ها موظف هستند که در محدوده شهر خدمت رسانی کنند، گفت: خدمات شهرداری اصفهان به شهر بنت سیستان و بلوچستان را شرایط اضطراری توجیه می‌کرد و در این راستا از تمامی امکانات و تجهیزات استفاده شد و حتی برای تداوم همکاری‌ها بین اصفهان و بنت خیریه‌ای راه اندازی شد.

شهردار اصفهان ادامه داد: حفظ ارتباط با شهر بنت بسیار اهمیت دارد و حاکمیت باید همکاری‌های بین دو شهر را به عنوان مهمترین مسئله دنبال کند زیرا ضامن امنیت بلوچستان، رضایت مردم است.

وی اظهار امیدواری کرد: در اصفهان محلی را به نام «بنت» نام گذاری شود تا این امر پیوندهای بین دو شهر را محکم‌تر کند.

نظر شما