شناسهٔ خبر: 41216558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهرداری یزد

شهردار یزد گفت: همزمان با سالروز ثبت جهانی یزد عملیات اجرایی بیست و نه پروژه شهرداری آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  جمال الدین عزیزی شهردار یزد در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۹ پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، فناوری و فضای سبز شهرداری یزد که به صورت همزمان در مرکز مانیتورینگ شهرداری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: از تعداد کل طرح‌های در دستور کار، ۲۲ طرح بهره برداری و هفت طرح آغاز عملیات اجرایی آن‌ها انجام می‌شود.

او  صرف اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال را از جمله ویژگی‌های این مهم دانست و افزود: طرح‌های ترافیکی و اصلاح میدان شهدای محراب و دو زیرگذر ۶۳ و آرمان تا پایان سال گذشته به بهره برداری رسید که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم افتتاح میسر نبوده و بدون افتتاحیه وارد چرخه ارائه خدمت شدند.

شهردار یزد مجموع طرح‌های عمرانی مدیریت شهری یزد در سال ۹۹ را بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی و تکمیل پانصد و ۲۰ طرح تا پایان سال در دستور کار است.

عزیزی با بیان اینکه مهمترین چالش سال جاری شهرداری یزد و دیگر شهرداری‌های استان تأمین منابع مالی مورد نیاز است، بیان کرد: شیوع کرونا ویروس تحقق کامل درآمد پیش بینی شده در شهرداری‌ها با چالش جدی مواجه کرده است.

شهردار یزد با اشاره به کاهش درآمد شهرداری یزد در سال جاری، تأکید کرد: استفاده از منابع دولتی در موضوعات زیست محیطی و حمل و نقل عمومی یکی از مطالبات مدیریت شهری یزد از مجموع مدیریت ارشد استان است.

او با اشاره به اهمیت فرا رسیدن سالروز ثبت جهانی یزد، خاطرنشان کرد: امروز ۱۸ تیرماه سالروز ثبت جهانی یزد است و شهرداری در این خصوص اقدامات قابل قبولی انجام داده که با مشارکت اصحاب رسانه به اطلاع مردم دارالعباده می‌رسد.

شهردار یزد با بیان اینکه استفاده از منابع دولتی برای پیشبرد طرح‌های زیست محیطی و حمل و نقل عمومی یکی از مطالبات شهرداری یزد از مجموع مدیریت ارشد استان است.

انتهای پیام/ی

نظر شما