شناسهٔ خبر: 41216424 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

زمانی که بوشهر وضعیت قرمز داشت ما بازی کردیم

کریمیان:سازمان لیگ باید پیش‌بینی امروز را می کرد

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: آن‌هایی که تصمیم گرفتند بازی‌ها در این شرایط برگزار شود باید چاره کار را پیش‌بینی می‌کردند که بازی‌ها به تاخیر نیفتد.

صاحب‌خبر -

مهرداد کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص شرایط فعلی تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: تیم ما خدا را شکر شرایط خوبی دارد. بعد از بازی با پرسپولیس ریکاوری کردیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم تا در بازی خانگی این هفته مقابل ذوب‌آهن بتوانیم عملکرد خوبی را ارائه بدهیم و نتیجه بگیریم.

 

کریمیان در خصوص اینکه دبیر هیات فوتبال استان بوشهر لغو تمامی مسابقات در این شهر را اعلام کرده گفت:‌ تا این لحظه چیزی به من اعلام نشده و ما در حال تمرین هستیم تا الان چیزی نشنیده‌ام و امروز هم با مدیر تیم صحبت می‌کردم حرفی در این مورد زده نشد وضعیت اینجا الان که قرمز نیست اما زمانی هم که قرمز بود بازی ما برگزار شد، الان که فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. اما به هر حال اگر این مساله اعلام شود باشگاه باید تصمیم بگیرد زمانی که پروتکل‌ها را می‌نوشتند صحبت از بازی در شهر نزدیک بود اما الان فکر نمی‌کنم چنین شرایطی وجود داشته باشد.

سرمربی شاهین بوشهر با اشاره به اینکه معوق شدن بازی‌ها به ضرر تیم‌ها تمام می‌شود اظهار داشت: هر بازی در هر هفته شرایط خاص خودش را دارد. این اتفاق به ضرر همه می‌شود. آن‌هایی که تصمیم گرفتند بازی‌ها در این شرایط برگزار شود باید چاره کار را پیش‌بینی می‌کردند که بازی‌ها به تاخیر نیفتد و این شاهد اتفاقات نباشیم.

 

کریمیان در مورد حواشی زیادی که به خاطر نتایج تست‌های تیم‌های لیگ برتری به وجود آمده عنوان کرد: ما از همان اول سه چهار بار تست دادیم و همه را از طریق آزمایشگاه‌های معتبری که مورد تایید سازمان لیگ بود انجام دادیم و پروتکل‌ها را هم تا آنجا که امکانش وجود داشته باشد رعایت می‌کنیم. این نمی‌‌شود که هر هفته یک اتفاق بیفتد. باید این مسائل از ابتدای تعطیلی‌ها عنوان شد. خیلی تیم‌ها مخالف برگزاری مسابقات بودند، شرایط را مناسب نمی‌دیدند و الان هم مخالفت می‌کنند. ما هم جزو تیم‌هایی بودیم که اعلام کردیم علامت جامعه و بازیکنان و عوامل تیم‌ها اولویت دارد اما وقتی گفتند که باید بازی کنید ما هم از دستورات سازمان لیگ تمکین کردیم. 

وی افزود: این نمی‌شود هر تیمی برای خودش آزمایشگاهی انتخاب کند و بعد بگویند تاییدیه ندارد و آزمایشات باید صحه‌گذاری شوند و... این اتفاقات جو خوبی را ایجاد نمی‌کند و باعث عدم اعتماد می‌شود. باید فکر چاره و پیش‌بینی می‌کردند که این اتفاقات نیفتد. این جریانات فقط به ضرر فوتبال و جامعه فوتبال کشور ما است. 

نظر شما