شناسهٔ خبر: 41216187 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

اصلاح کُند اساسنامه به ضرر فوتبال است

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اصلاح اساسنامه به کندی صورت می گیرد و این به ضرر فوتبال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا: شهاب الدین عزیزی خادم در خصوص پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال و فعل و انفعالاتی که بین این مجموعه با فیفا و قانون اساسی به وجود آمده است اظهار نظر کرد.

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به حفظ منافع فوتبال و استقلال این مجموعه درباره احتمال نامزدی خود برای ریاست نیز صحبت کرد. او که رئیس هیات مدیره باشگاه سایپاست با اشاره به وضعیت تیم فوتبال نارنجی پوشان با ابراهیم صادقی و آینده این تیم گفتگویی را انجام داده است که ماحصل آن را در پی می‌خوانید:

منافع فوتبال باید مهم‌ترین اصل باشد

عزیزی خادم درباره پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال و ایراداتی که فیفا از آن گرفته است گفت: اعتقاد دارم آنچه باید در اولویت تصمیم گیری های مرتبط با پیش نویس اساسنامه باشد منافع فوتبالی است. نگاه بدون غرض می‌تواند کمک زیادی به حل تعارضات کند. قرار نیست هرچه فیفا گفت را گوش بدهیم بلکه با تعامل کامل می‌توانیم مثل برخی کشورهای عضو از قوانین داخلی خودمان در جهت منافع فوتبالی بهترین و بیشترین بهره را ببریم.

فصل الخطاب فوتبال است نه منافع فردی

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره فشار فیفا بابت «غیردولتی بودن» فدراسیون ایران تاکید کرد: قبل از اشاره به این موضوع بایستی اصل انصاف را رعایت کرد. من مطمئن هستم زحمات زیادی برای حل و فصل مشکلات موجود کشیده می‌شود تا فوتبال ایران از بلاتکلیفی خارج شود. فصل الخطاب، فوتبال است نه منافع فردی که طبق آن بخواهیم بندهایی را برای حضور برخی آقایان در فدراسیون اضافه کنیم.

نظر شما