شناسهٔ خبر: 41215915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان یزد:

مسئولان با تمام توان برای رفع مشکلات مردم حرکت کنند

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه مسئولان با تمام توان برای رفع مشکلات مردم حرکت کنند، گفت: دشمن به دنبال ایجاد بی اعتمادی به نظام و رهبری در بین مردم ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در آیین تجلیل از موثرین رزمایش مواسات استان یزد که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور برگزار شد، با تقدیر از اقداماتی که در حوزه کمک به نیازمندان در مدت شیوع کرونا انجام شده اظهار داشت: این اقدام فعالیتی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و باید از آن به بهترین نحو ممکن تقدیر کرد.
وی با اشاره به اینکه مردم ایران در ایام شیوع کرونا به گونه‌ای به یکدیگر کمک کردند که در هیچ جای دنیا چنین ایثار و از خود گذشتگی وجود ندارد گفت: در زمانی که همه مردم دنیا تنها به فکر خود بودند، مردم ایران در کمک به دیگران سر از پا نمی‌شناختند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه این روحیه ایثار و کمک به دیگران باید همچنان حفظ شود تصریح کرد: علیرغم اینکه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در ابتدای شیوع کرونا به دلیل اینکه خود هنوز وارد این بیماری نشده بودند و گمان هم نمی‌کردند دچار آن شوند، برنامه‌ریزی داشتند ایران را به شدیدترین نحو تحت فشار بگذارند تا مردم ایران را تسلیم خود کنند.
ناصری یزدی با بیان اینکه تشدید فشارها در جلوگیری از ارسال دارو و لوازم بهداشتی به ایران یکی از اقدامات اصلی دشمن در این نقشه بود گفت: الحمدالله مردم ایران با بهره‌گیری از سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، تمام توان خود را به کار بستند تا جلوی مشکلات مردم را بگیرند و خوشبختانه نتیجه بخش هم بود.
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه همه این ایثارگری‌ها برخواسته از روح معنویت بود گفت: نکته بسیار مهم این است که این روحیه باید همیشه در جامعه وجود داشته باشد و تنها به زمان مشکلاتی از جمله شیوع کرونا خلاصه نشود.
وی با انتقاد از موج گرانی‌هایی که در جامعه به وجود آمده گفت: دشمن در حال نقشه کشیدن در این زمینه است و متاسفانه برخی در داخل کشور هم با گران‌فروشی‌ها در حال تشدید مشکلات هستند که باید حتما جلوی آن گرفته شود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: همه ما باید نسبت به مردم توجه بسیار ویژه‌ای داشته باشیم و هرآنچه که از توانمان بر می‌آید برای رفع مشکلات آنها به کار گیریم که هم به لحاظ اقتصادی و هم در حوزه فرهنگی و اجتماعی به آنها کمک کنیم.
ناصری یزدی با بیان اینکه توطئه دشمن این است که تقصیر گرانی ها و مشکلات مردم را به گردن رهبری بیاندازد گفت: این توطئه بزرگی است و ما باید زمینه را به گونه ای فراهم کنیم که مردم متوجه این توطئه دشمن باشند و نگذارند دشمن اقدام به چنین جسارت هایی بکند.
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: برای این موضوع باید مسئولان هم تمام تلاش خود را به کار گیرند و با نظارت دقیق بر امور و جلوگیری از گران‌فروشی‌ها در کنار تلاش برای بهبود وضعیت معیشت مردم، زمینه‌سازی لازم برای رفع مشکلات را فراهم کند.

48

برچسب‌ها:

نظر شما