شناسهٔ خبر: 41215652 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن:

چه تضمینی وجود دارد بازیکنانمان کرونا نگیرند؟

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت:‌در سفر به شهر پر خطر مشهد تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردیم و تاکنون جواب تست کلیه بازیکنان ما منفی بوده است، اما چه تضمینی وجود دارد که در سفر به بوشهر بازیکنان ما هم مانند تیم‌های استقلال و فولاد درگیر این ویروس نشوند.

صاحب‌خبر -

جواد محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شهرهای پر خطر برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: به دلیل پیشرفت بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز در بوشهر با تصمیم هیئت فوتبال این استان تمام مسابقات فوتبال در رده‌های سنی مختلف به حالت تعلیق در آمده است و حتی توصیه گردیده که تمرینات تیم‌ها لغو شود و از برگزاری مسابقات دوستانه خود داری کنند.

وی ادامه داد: برای من سوال پیش آمده چه تفاوتی میان مسابقات داخلی استان و مسابقات لیگ برتر وجود دارد؟ یک مسابقه لیگ برتر در بوشهر برگزار شود، چه تضمینی وجود دارد که بازیکنان ما در این شهر گرفتار کرونا نشوند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه از ابتدای شروع تمرینات در اصفهان کلیه مسائل بهداشتی را رعایت کردیم، خاطر نشان کرد: در سفر به شهر پر خطر مشهد تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردیم و تاکنون جواب تست کلیه بازیکنان ما منفی بوده است، اما چه تضمینی وجود دارد که در سفر به بوشهر بازیکنان ما هم مانند تیم‌های استقلال و فولاد درگیر این ویروس نشوند.

محمدی ادامه داد: اگر جواب تست کرونای یکی از بازیکنان شاهین بوشهر مثبت شده باشد، آیا مسئولین تضمین می‌کنند سایر بازیکنان این تیم ناقل نباشند؟

وی در خصوص نامه‌ای که به سازمان لیگ زده شده، تصریح کرد: قبلاً در نامه‌ای به سازمان درخواست کردیم این مسابقات را به صورت همزمان، در شهرهای کم خطر تر برگزار کنند که مجدداً نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال می‌کنیم و دوباره در خواست خود را اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: در این شرایط سلامت بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی از همه چیز واج تر است زیرا خانواده این افراد نگران هستند. امیدوارم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ موارد فوق را بررسی و تصمیمات لازم را به نحوی که به هیچکس آسیبی وارد نشود، اتخاذ کنند.

نظر شما