شناسهٔ خبر: 41215257 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درخشش دانش آموزان آبادان در جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور

مدیر آموزش و پرورش آبادان از کسب رتبه های برتر دانش آموزان آبادان در سومین پیش رویداد جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: سومین وبینار کشوری جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی به میزبانی پژوهش سرای ملاصدرا ناحیه ۴ کرج و قطب کشوری سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی برگزار شد.

او در ادامه توضیح داد:این رویداد آنلاین "وبینار"دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه علاقه مند به علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ٢٢ استان  کشور در این مسابقه شرکت کردند که علی هجری دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی و مبینا مشهدی دانش آموز دبیرستان فرزانگان حائز رتبه برتر شدند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: این وبینار با اهدافی از جمله آموزش، ترویج و بومی سازی علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در بین دانش آموزان، تقویت مهارت های کار گروهی بین دانش آموزان و فراهم سازی محتوای علمی مناسب برای استفاده بهینه از ظرفیت های فضای مجازی برنامه ریزی و اجرایی شده است.

رمضانی به دیگر اهداف این وبینار اشاره کرد و تصریح کرد: ترویج و فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان در میان دانش آموزان و حمایت از ایده ها  خلاقیت و نوآوری های آنا از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره  یا سمینار آنلاین است.

او ضمن تبریک این دستاورد علمی به دانش آموزان ، اولیا  و جامعه بزرگ فرهنگیان، از برنامه ریزی و اقدامات انجام شده توسط مدیران آموزشگاه و دبیران مربوطه، حوزه آموزش متوسطه، پژوهش سرای دانش آموزی بصیرت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ د

نظر شما