شناسهٔ خبر: 41214793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در مشهد گشایش یافت

دفتر نمایندگی مستقل

صاحب‌خبر -

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی در این مراسم گفت: نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در مشهد جزو نخستین دفاتری است که به صورت مستقل از دفتر مرکزی تهران، به انتشار اخبار حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت می‌پردازد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده افزود: پیرو رهنمودهای موکد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی صدای شهیدان باید هر روز بیشتر از دیروز شنیده و فهمیده شود. اگر ملتی و امتی این فریاد ملکوتی را بشنود بطور حتم کمر همت بسته تا زیر بار زور و تحمیل نرود، ظلم نمی‌کند و ظلم‌پذیر نیز نخواهد بود.

وی بر لزوم بازگویی همگانی و گسترده دستاوردهای مهم تاریخی و کارنامه درخشان ملت ایران در چهلمین سالگرد رویداد بزرگ و حماسه جاوید دفاع مقدس تاکید و بیان کرد: همچنین تهاجمی که ۴۰ سال پیش بر علیه ملت ایران اسلامی آغاز شد تا فریاد مردم را در گلو ساکت کرده و نظام مقدس تازه تاسیس ما را براندازد، باید برای نسلهای آتی با وضوح تمام در همه ابعادش روشن شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه داد هدف تهاجم دشمنان انقلاب و نظام مقدس اسلامی را ممانعت از حاکمیت ولایت فقیه ذکر و بیان کرد: دشمن درصدد بوده تا نگذارد ملت ایران طعم آزادی و استقلال را بچشد لذا می‌خواستند در همان ابتدا این حرکت و فریاد بلند جهانی را خفه کنند اما سنت الهی "یاری خداوند به مومنان" از همه توطئه‌ها جلوگیری کرد.

وی همچنین نادیده گرفتن شهدا و ارزشهای شهیدان را جفا به کشور و انقلاب اسلامی توصیف و بیان کرد: ادای دین به شهیدان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی اقدامی ضروری است.

سردار یوسفعلی‌زاده ادامه داد: هیج حوزه‌ای از حیات اجتماعی و فرهنگی انسانها با ظاهرسازی و فریب به جایی نمی‌رسد و البته با چنین منطقی فرهنگ دفاع مقدس نیز گسترش پیدا نمی‌کند.

وی همچنین به تلاش رسانه‌ای دشمنان اشاره و بیان کرد: جبهه استکبار در مقابل تلاش صاحبان اصلی انقلاب اسلامی سعی دارد امام تنها بماند و راه جهاد بسته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: نباید جنگ نرم و عملیات روانی دشمن از ما تلفات بگیرد و نباید در این خصوص کاهلی کرده و تساهل نماییم بلکه می‌بایست همانند رزمندگان سلحشور دفاع مقدس پای کار بوده تا آماده خدمت باشیم و در جنگ مطبوعاتی هم مانند نبرد نظامی در وسط میدان قرار گیریم.

 

نظر شما