شناسهٔ خبر: 41214516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار کردستان:

امنیت پایدار امروز مرهون تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی است

سنندج - معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان وجود امنیت پایدار کنونی در جامعه را مرهون تلاش ها و ایثارگری‌های همه نیروهای امنیتی و انتظامی عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری در تیرماه سال ۱۳۸۱ درخصوص تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دیدار با خانواده شهید صلاح فتحی از شهدای نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان با بیان این مطلب، اظهار داشت: باید یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و به خصوص شهدایی که در عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز جان خود را نثار کرده اند برای همیشه زنده نگه داشته شود.

وی افزود: در حقیقت امروز اگر در کشور آرامش، امنیت، سرافزازی و اقتدار داریم مرهون خون‌های پاک شهدای انقلاب است و وظیفه داریم با همه توان در راه حفظ یاد و خاطره شهدا و نیز تکریم خانواده‌های آنها تلاش خود را مضاعف کنیم.

خوش اقبال در ادامه سخنانش خطاب به خانواده شهید صلاح فتحی نیزگفت: شهدا چشم و چراغ ایران اسلامی هستند و شما به عنوان خانواده این شهدا باید به خود ببالید که چنین فرزندانی را تقدیم راه دفاع از ارزشهای متعالی انقلاب اسلامی کرده اید و ما هم وظیفه داریم از جانفشانی و ازخودگذشتگی شما و شهدای بزرگوارتان قدردانی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: قطعاً نثار خون پاک شهدا درخت طیبه انقلاب را تنومندتر و موجب می‌شود تا انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان صیانت شود.

وی عنوان کرد: مسلماً ما امروز به برکت رشادت شهدا می‌توانیم در کمال آرامش و آسایش زندگی کنیم و اگر این ایثار و از خود گذشتگی نبود قطعاً ما امنیت نداشتیم و بنابراین همه باید قدردان این امنیت پایدار باشیم و با همه وجود برای اقتدار نظام تلاش کنیم.

نظر شما