شناسهٔ خبر: 41214357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار سیستان و بلوچستان:

همه مردم باید برای پیشرفت و آبادانی کنار بنیاد مستضعفان باشند

موهبتی گفت: بنیاد مستضعفان هم در زمینه زیرساخت و هم در زمینه اشتغال و امور فرهنگی و اجتماعی حضور موثری در دو شهرستان زهک و قصرقند به عنوان پایلوت آبادانی و پیشرفت این نهاد انقلابی در سیستان و بلوچستان داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان  در جلسه شورای اداری شهرستان قصرقند که با حضور پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران کل استانی و مسئولین و معتمدان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: احداث بیمارستان از خواسته‌های مهم مردم قصرقند است که امید داریم با مشارکت بنیاد مستضعفان به زودی محقق شود.

موهبتی گفت: بنیاد مستضعفان هم در زمینه زیرساخت و هم در زمینه اشتغال و امور فرهنگی و اجتماعی حضور موثری در دو شهرستان زهک و قصرقند به عنوان پایلوت آبادانی و پیشرفت این نهاد انقلابی در سیستان و بلوچستان داشته و با هماهنگی آقای فتاح ریاست بنیاد قرار است این اقدامات در استان گسترش یابد.

او  خاطرنشان کرد: همکاری همه جانبه مردم با بنیاد مستضعفان در زمینه پیشرفت و آبادانی از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر نباشد این همکاری، تحولی که مد نظر است در این مناطق رقم نخواهد خورد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با رئیس بنیاد مستضعفان، این نهاد امسال حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در راستای پیشرفت و آبادانی شهرستان قصرقند هزینه می‌کند. مهمتر از اعتباری که بنیاد در این شهرستان هزینه می‌کند، نرم‌افزاری است که بنیاد در حوزه فرهنگ، آموزش و اشتغال در شهرستان‌های هدف استان مستقر می‌کند و همه ما باید به اجرای دقیق برنامه‌های بنیاد مستضعفان در استان کمک کنیم.

انتهای پیام/ع

نظر شما