شناسهٔ خبر: 41214221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی ایلام:

بسیاری از آسیب های اجتماعی در بستر فضای مجازی است

ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: امروزه به علت پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از جرائم و آسیب های اجتماعی در بستر فضای مجازی شکل می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نورعلی یاری ظهر چهارشنبه در نشست تعاملی با حجت الاسلام علی چراغی پور رئیس کانون فرهنگی و هنری مساجد استان و به مناسبت هفته با بیان اینکه فضای مسموم شبکه‌های اجتماعی، به علت فقر فرهنگی است، افزود: امروزه به علت پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در بستر فضای مجازی شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: نهادهای فرهنگی و دستگاه متولی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید با تلاش مضاعف و جهادی و به کارگیری تمام امکانات و ظرفیت‌ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با تهاجم فرهنگی پای کار باشند.

یاری بیان کرد: حجاب به عنوان یکی از آموزه‌های اصلی دین مبین اسلام هم برای زنان و هم مردان تعیین شده و امروز بخش وسیعی از تلاش رسانه‌های بیگانه برای کمرنگ کردن این اصل مهم در اسلام شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه حجاب، تجلی کرامت و ارزش‌های اسلامی است، افزود: هرسال اقدامات مفید و مطلوبی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب داشته‌ایم اما شرایطی که با آن مواجه هستیم، بد پوششی است و این از نتایج غلط و عدم کنترل خانواده‌ها بر روی فرزندانشان است.

فرمانده انتظامی تصریح کرد: رعایت شئونات اسلامی در استان به علت زیرساخت‌های غنی فرهنگی، قومی و قبیله‌ای است اما اکتفا کردن به این مسئله صحیح نیست و می‌طلبد اجرای برنامه‌های فرهنگی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به صورت مستمر و روزانه باشد و با کار جهادی، انقلابی و دلسوزانه در این راه قدم برداریم.

نظر شما