شناسهٔ خبر: 41213732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار خرم‌آباد:

مردم بازوان نظم و امنیت هستند

فرماندار خرم آباد مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی دانست و گفت: مردم به بازوان نظم و امنیت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، «جعفر طولابی» امروز (18 تیر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مشارکت مردم مهم ترین گام در تقویت نظم و امنیت است.

 

فرماندار خرم آباد مردم را بزرگتریم سرمایه اجتماعی دانست و افزود: مشارکت مردم در حوزه نظم و امنیت بستر ارتقای امنیت اجتماعی است.

 

وی با تجلیل از خدمات نیروی انتظامی در حوزه امنیت، ابراز کرد: امنیت امروز کشور دستاورد خون پاک شهیدان و هوشیاری و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

 

 طولابی ادامه داد:  در سال‌های اخیر با استفاده از تکنولوژی و آموزش های نوین در مبارزه با جرائم نیروی انتظامی اقدامات موثری را انجام داده است.

 

وی گفت: بعد جامعه محور و مردم محور نیروی انتظامی یکی از رویکردهای همیشگی این نهاد بود که در حوزه عملکردی اقدامات خوبی داشته که باید این ‌بُعد تقویت شود.

 

طولابی ادامه داد: از ظرفیت‌های مردمی می‌توان در راستای تامین امنیت استفاده کرد همچنین فرهنگ سازی و مشارکت در حوزه امنیت و آگاه سازی مردم می‌تواند موثر باشد.

 

وی اظهار کرد: دولت در این راسته همواره حمایت همه جانبه خود را داشته و تامین امکانات و اعتبارات و بودجه های مختلفی را که باید در این راستا در اختیار دستگاه‌های امنیتی بخصوص انتظامی قرار گیرد را در دستور کار خود قرار داده است.

 

طولابی: شورای تامین شهرستان رویکرد اصلی تامین امنیت خرم‌آباد را بر عهده دارد که نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی شورای تامین نقش آفرینی می کند.

 

فرماندار خرم آباد اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید در راستای ارتقای امنیت پشتیبان و حامی نیروی انتظامی باشند و امیدواریم امنیت پایدار و بومی مدنظر نظام جمهوری اسلامی در جامعه تحقق پیدا کند.

پایان پیام/599

نظر شما