شناسهٔ خبر: 41213725 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برنامه‌نویسان حرفه‌ای کشور معرفی شدند

پنجمین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف با هدف شناسایی برنامه‌نویسان و تیم‌های توانمند در کسب و کارهای مبتنی بر ICT و اتصال به بازار کار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رویداد Programming Challenge با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از نخبگان برنامه‌نویسی کشور توسط گروه Sharif ICT با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف تیر ماه امسال و در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.

این رویداد با هدف اصلی شناسایی برنامه‌نویسان و تیم‌های توانمند در کسب و کارهای مبتنی بر ICT و اتصال به بازار کار در دو مرحله و طی دو روز در قالب ۷۵ تیم برگزار شد.

در بخش سوم مسابقات کلیه تیم‌ها به صورت حضوری به ارائه راه‌حل‌ها و ایده‌های خود در جهت حل چالش‌های مسابقه پرداختند، سپس با نظر داوران تیم‌های برتر در این مرحله مشخص شد.

در بخش اختتامیه این مراسم نیز از سه تیم‌ برتر با اهدای جوایز نقدی تقدیر به‌عمل آمد؛ امکان اشتغال برای تیم‌های برتر در شرکت‌های معتبر نیز از مزایای این مسابقه محسوب می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما