شناسهٔ خبر: 41212926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حمایت اوقاف گیلان از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری

رشت - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری با موضوعات مشخص و مرتبط با رسالت های سازمان اوقاف حمایت مالی می کنیم.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام ستار علیزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان اوقاف و امورخیریه در نظر دارد با هدف استفاده بهینه از نتایج پژوهش‌های انجام شده در مراکز دانشگاهی در راستای تحقق رسالت و ماموریت‌ های خود از پایان نامه‌ های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری با موضوعات و عناوین مشخص حمایت مالی به عمل آورد.

وی اظهار داشت: حمایت مالی از پایان نامه‌های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در هشت عنوان کلی حوزه فرهنگی و اجتماعی، بهره وری اقتصادی، فناوری اطلاعات، عمران و معماری، قرآنی، مدیریتی، اوقافی و حقوقی و روابط عمومی و ۱۰۵ موضوع مشخص شده انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه پایان نامه‌ها باید در راستای اهداف، ماموریت‌ ها،  سیاست‌ ها و در راستای رفع مسائل سازمان اوقاف و کاربردی دارای قابلیت اجرا  باشد، خاطر نشان کرد: تمامی مراحل پایان نامه از انتخاب عنوان تا دفاعیه و رساله باید با هماهنگی سازمان اوقاف انجام شده باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: حداقل حمایت از پایان نامه‌های مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد پنج میلیون ریال و حداکثر حمایت مالی در این مقطع ۳۰ میلیون ریال است،  پایان نامه‌های مقطع دکتری نیز به میزان حداقل ۱۰ میلیون ریال و حداکثر ۶۰ میلیون ریال مورد حمایت مالی قرار می‌ گیرند.

وی با بیان اینکه پایان نامه و رساله پس از بررسی و تایید گروه پژوهش سازمان اوقاف و امور خیریه و اولویت بندی از نظر محتوا از حمایت مالی برخوردار می‌ شوند، اضافه کرد: از پایان نامه‌ هایی که به اتمام رسیده و یا بدون هماهنگی با گروه پژوهش سازمان انجام شود، حمایت مالی نخواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: دانشجو موظف است پس از آگاهی از تایید عنوان در سازمان نسبت به تصویب موضوع و ابلاغ آن در دانشگاه اقدام کرده و پروپوزال اولیه را ارسال کنند که باید به تایید استاد راهنما هم رسیده باشد.

وی با بیان اینکه اطلاعیه فراخوان حمایت مالی سازمان اوقاف از پایان نامه‌ های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به مراکز آموزش عالی گیلان ارسال شده است، تصریح کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر باید به آدرس www. gilan.oghaf.ir و یا واحد توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اوقاف استان در رشت مراجعه کنند.

نظر شما