شناسهٔ خبر: 41211794 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

تسریع در اجرای پروژه های توسعه ای ارتباطات در گرو همدلی و پشتکار جمعی

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در نشست مشترکی با مدیر مخابرات منطقه، پیرامون مسایل مرتبط، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در نشست مشترک با بهمن اسمعیل زاده مدیر مخابرات منطقه اردبیل با اشاره به اهمیت پایداری ارتباطات گفت: جهت کاهش مشکلات ارتباطی و لزوم پایداری ارتباطات ضمن هماهنگی، تعامل و همکاری با یکدیگر و دستگاههای ذیربط باید در مسیر تداوم خدمت به مردم تلاش کرد.

وی با اشاره به اهمیت پروژه اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات و تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اجرای دقیق و سریع این پروژه، خواستار ارائه آمار نهایی وضعیت اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات از سوی مخابرات منطقه شد و افزود: با اتمام اتصال مدارس استان به شبکه ملی اطلاعات گامی بزرگ در راستای بهبود عدالت آموزشی در استان علی الخصوص مناطق محروم و کمتر توسعه یافته برداشته خواهد شد.

بهمن اسمعیل زاده مدیرمخابرات منطقه اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: مخابرات منطقه اردبیل در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات ارتباطی از هیچ کوششی دریغ نکرده و با تمام توان و تلاش همه جانبه به مسیر خود ادامه خواهد داد.

در ادامه این نشست وضعیت ارتباطی استان، مسیر خطوط ADSL و وضعیت ارتقای تکنولوژی سایت های در حال اجرا پروژه USO بررسی شد و راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات و بهبود وضعیت ارائه گردید.

نظر شما