شناسهٔ خبر: 41210638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی اربعین در ایلام سرعت می‌گیرد

مدیرکل راه و شهرسازی استان از مساعدت دولت برای پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران حوزه راه با پی گیری استاندار ونمایندگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهندس «علی‌اصغر کاظمی» اظهار کرد: با پیگیری استاندار ونمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و برگزاری جلسات متعدد با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و معاونان این سازمان تأمین اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران بخش راه استان محقق شد.

وی با بیان اینکه عزم دولت برای پایان پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی جدی است، تصریح کرد:  با توجه به اینکه اکثر پروژه های زیرساخت اربعین استان در بخش راه پیشرفت بالای ۶۰ درصد دارند با تزریق اعتبار به زودی شاهد بهره برداری از این طرح‌ها خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: پیگیری اتصال استان به شبکه های آزاد راهی  و ریلی از دیگر موارد پی گیری هیأت استان با مسئولین ارشد کشور نام برد که با نظر مساعد همراه بوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان همراه استاندار ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن دیدارهای جداگانه با دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ، دکتر عدل معاون فنی ، امور زیربنایی و تولید  و دکتر پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه این سازمان تأمین اعتبار طرح های بزرگ ملی و بین المللی راه و شهرسازی استان را پی گیری کردند.

در این دیدارها و جلسات اهمیت اجرای طرح های آزاد راهی کرمانشاه- حمیل- ایلام- مهران و پل زال- مورموری- دهلران- مرز چیلات و همچنین اتصال استان به شبکه ریلی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تاکید بر اهمیت این طرح ها در سطح کشور و ارتباطات بین المللی تامین اعتبار آنها از راه‌های مختلف از مباحث این جلسات بود.

انتهای پیام

نظر شما