شناسهٔ خبر: 41209863 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

از نیازسنجی قبل از صدورپروانه تا ایجاد فضای رقابتی برای دفاتر پیشخوان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی استان گفت: به منظور افزایش بهره وری و کیفیت خدمات به مردم لازم است نیازسنجی خدمات در این دفاتر بر اساس الگوی تقاضای منطقه ای انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در این جلسه با تشریح خدمات انجام شده در خصوص آمایش استانی دفاتر پیشخوان گفت: با توجه به اراده وزارت ارتباطات در تسهیل ارائه خدمات حوزه ارتباطی، لازم است نیازسنجی صورت بگیرد که در چه مناطقی نیاز به احداث دفتر پیشخوان وجود دارد تا با تسریع در اعطای مجوز به متقاضیان، این خدمت رسانی به هموطنان صورت پذیرد.
رییس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت وبخش عمومی غیردولتی استان با اشاره به اصل 44 قانون اساسی، ایجاد زمینه رقابتی برای فعالیت دفاتر پیشخوان را مهم ارزیابی و آن را بستری برای بالا رفتن سطح کیفی خدمات این دفاتر اعلام کرد: خدمات رسانی مناسب به مشتریان و رضایتمندی مردم از خدمات بخش های مختلف از اولویت های مهم این کارگروه است و باید مسئولین و اعضای کارگروه برای دستیابی به این رضایتمندی تلاش کنند. 
مدیرکل ارتباطات استان همچنین از دستگاه های اجرایی استان خواست تمامی خدمات تعریف شده و قابل واگذاری را هر چه سریعتر به دفاتر پیشخوان استان واگذار کنند.


نظر شما