شناسهٔ خبر: 41209844 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ماتئوس: احتمال جذب هاورتز با جدایی تیاگو و آلابا بیشتر می‌شود

اسطوره تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است در صورتی که ۲ بازیکن این تیم جدا شوند، شانس این باشگاه برای جذب ستاره بایر لورکوزن بیشتر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لوتار ماتئوس، اسطوره تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است در صورتی که تیاگو آلکانتارا و دیوید آلابا این تیم را ترک کنند، ممکن است کای هاورتز در تابستان راهی بایرن مونیخ شود.

کای هاورتز با بازی‌های درخشان خود در ترکیب بایر لورکوزن، به این تیم کمک کرد تا در بوندسلیگا در رده پنجم بایستد و به فینال جام حذفی آلمان برسد.

ستاره ۲۱ ساله بایر لورکوزن با وجود گلزنی برابر بایرن مونیخ در فینال جام حذفی، نتوانست از شکست ۲-۴ تیمش جلوگیری کند. این امکان وجود دارد که هاورتز در حال گذراندن آخرین روز‌های حضورش در بایر لورکوزن باشد، زیرا او قصد دارد به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی این تیم را ترک کند و راهی تیم دیگری شود.

بیشتر بخوانید

ماتئوس معتقد است در صورتی که باشگاه‌های بزرگ برای جذب هاورتز پیش قدم شوند، او بایر لورکوزن را ترک خواهد کرد و این باشگاه هم مشکلی برای فروش ستاره جوان خود نخواهد داشت.

بازیکن اسبق بایرن مونیخ در مصاحبه با نشریه آلمانی sky Germany اظهار داشت:  اگر باشگاه بزرگ تری از بایر لورکوزن برای جذب هاورتز اقدام کند و پول کافی روی میز بگذارد، باشگاه با فروش او موافقت می‌کند. به نظرم خود هاورتز هم مشکلی برای جدایی ندارد، زیرا می‌خواهد پیشرفت کند.

اسطوره بایرن مونیخ در ادامه گفت: اگر تیاگو و آلابا از بایرن مونیخ بروند، باشگاه دیگر مجبور نیست دستمزد آن‌ها را بپردازد و شاید بودجه کافی برای جذب این استعداد بزرگ (هاورتز) فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما