شناسهٔ خبر: 41209089 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

با اعلام وضعیت مجدد قرمز؛

درب صحن‌های مطهر بقاع متبرکه کاشان بسته شد

رئیس اداره اوقاف کاشان از بازگشت مجدد محدودیت از سوی ستاد کمیته بحران کاشان و بسته شدن درب صحن‌های مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان کاشان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان مسلم محمود زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: با اعلام دوباره وضعیت قرمز در کاشان و بازگشت مجدد محدودیت از سوی ستاد کمیته بحران کاشان، درب صحن‌های مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان کاشان تا اطلاع ثانوی بسته شد.

وی افزود: هرگونه تجمع و برگزاری مراسم فرهنگی مذهبی و همچنین مراسم ختم، هفتم و چهلم و سالگرد و یادبود و تشییع جنازه در بقاع متبرکه ممنوع است.

محمودزاده همچنین از ممنوعیت برگزاری نماز‌های جماعت و نماز جمعه در بقاع متبرکه شهرستان کاشان خبر داد و افزود: زیارتنامه امامزادگان برای استفاده زائران در بیرون از درب صحن‌ها نصب شده است.

به گفته وی درب حرم‌های مطهر، رواق، شبستان و مساجد و بقاع متبرکه کاشان تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: با توجه به اختصاص شماره کارت الکترونیکی بانکی برای بقاع متبرکه، دستگاه کارت خوان در قسمت‌های مختلف دردسترس زائرین خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوعیت زیارت اهل قبور در شهرستان کاشان، گفت: طی این مدت توزیع هر گونه نذورات تحت هر عنوانی از سوی شهروندان ممنوع است و سطوح قابل دسترس زائران به صورت مداوم ضد عفونی می‌شود./۱۳۰۷/پ310/ب1

نظر شما