شناسهٔ خبر: 41209074 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تسلیت «رحمان» به سران چین و ژاپن

رئیس جمهور تاجیکستان در پیام‌های جداگانه به رئیس جمهور چین و نخست‌وزیر ژاپن تلفات جانی بر اثروقوع بلایای طبیعی در این دو کشور را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان در پیام‌های جداگانه به «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین و «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن تسلیت گفت.

رحمان در پیام‌های خود با رهبران چین و ژاپن نسبت به وقوع بلایای طبیعی در مرزهای این دو کشور و تلفات جانی آن، ابراز همدردی کرد.

در پیام رئیس جمهور تاجیکستان به رئیس جمهور چین آمده است: با غم و اندوه عمیق خبر غم‌انگیز فوت افراد و خسارات چشمگیر ناشی از وقوع سیل در تعدادی از مناطق جنوبی چین را دریافت کردم.

در این راستا به خانواده و نزدیکان قربانیان این فاجعه طبیعی تسلیت می‌گویم و برای همه آسیب‌دیدگان بهبودی کامل آرزو می‌کنم.

همچنین در پیام رحمان به نخست وزیر ژاپن آمده است: از شنیدن خبر وقوع سیلاب‌ها و رانش شدید زمین در جنوب ژاپن که منجر به تلفات جانی و مالی فراوان شده، بسیار ناراحت هستیم.

در پی پیامدهای غم‌انگیز این فاجعه طبیعی تسلیت و همدردی عمیق خود را به وابستگان و نزدیکان قربانیان ابراز و برای تمام آسیب‌دیدگان آرزوی بهبودی می‌کنم.

انتهای پیام/ح

نظر شما