شناسهٔ خبر: 41208821 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

هفتصد روستای استان ازتکنولوژی نسل 4 ارتباطات بهره مند شده اند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان درهفتمین جلسه کنترل فرآیند ارتقاء سایتهای نسل دو موجود به نسل چهارم سایت‌های همراه اول در استان سیستان و بلوچستان از اتصال هفتصد روستای استان ازتکنولوژی نسل 4 ارتباطات بهره مند شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان، نیک محمد بلوچ زهی گفت : جهت ارتقاء وضعیت آنتن دهی در استان، لیست سایت های ابلاغ نشده در پروژه ADD TECH و NEW SITE به زودی جهت بررسی و طراحی و در نهایت ابلاغ آن ها آماده و ارسال می شود.

بلوچ زهی افزود: سایت های مخابراتی برخی مناطق با توجه به حضور سایر اپراتورها در آن روستا می بایست حذف گردد و در مکانی دیگر طراحی و اجرا گردد.

وی گفت: با توجه به تامین پهنای باند مورد نیاز جهت راه اندازی شبکه نسل 4 در 32 روستای سطح استان و همچنین 22 لینک جهت تامین میزان ظرفیت مورد نیاز به سایت های موصوف ، پس از تأمین تجهیزات توسط شرکت ارتباطات سیار شاهد ایجاد پوشش ارتباطی این روستاها در آینده ای نزدیک خواهیم بود.

وی در پایان افزود : از صد و هفتاد سایت مخابراتی مصوبه سفروزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان سیستان و بلوچستان ، نود و دو سایت روشن و حدود بیست سایت دیگر نیز تامین پهنای باند توسط مخابرات استان انجام شده است.

 

 

نظر شما