شناسهٔ خبر: 41207136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فراخوان جذب ایده‌های نو در برگزاری مراسم‌های مذهبی

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان از برگزاری فراخوان جذب ایده‌های نو در برگزاری مراسم مذهبی با توجه به شرایط کرونا در استان کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سازمان تبلیغاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام قنبری معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان با توجه به شیوع ویروس کرونا و تحت تأثیر قرار دادن مراسم و برنامه‌های مذهبی و تاکید مقامات بهداشتی بر برگزاری مراسم به صورت محدود با رعایت موازین بهداشتی اقدام به فراخوان جذب ایده‌های نو در هیئت داری و مراسم مذهبی کرده است.

او افزود: در این فراخوان از صاحب نظران و افراد با تجربه در امر هیئت داری دعوت شده تا ایده‌های عملیاتی خود را که در آن بتوان هم مراسم مذهبی را برگزار کرد و هم سلامت مردم را حفظ نمود ارائه کنند.

همچنین در این فراخوان طرح‌ها و برنامه‌ها و ایده‌های جدید در عرصه هیئت داری و برگزاری مراسم که تشکیل اجتماع در آن اصل نیست مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است، مهلت و ارسال آثار تا تاریخ ۳۱ تیرماه ۹۹ به آدرس "info@ido.kr.ir" است لذا در این فراخوان به ایده‌های برتر و برگزیده جوایزی ارزنده تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/س

نظر شما