شناسهٔ خبر: 41206987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت الله سعیدی:

تخریب محیط زیست کفران نعمت های الهی است

قم - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) یکی از روش‌های شکرگزاری از خداوند را استفاده مناسب از نعمت‌های الهی دانست و تصریح کرد: تخریب محیط زیست کفران نعمت‌های خداوند محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی شامگاه سه شنبه در دیدار با فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه خداوند متعال همه مخلوقات را برای انسان آفریده است، افزود: با وجود اینکه خداوند همه مخلوقات را برای انسان خلق کرده است اما انسا بر سر سفره نعمت‌های الهی میهمان است.

وی بیان کرد: برای تحقق اهداف زیست محیطی همه مردم باید با یکدیگر همدلی و مشارکت داشته باشند تا بتوان به نتیجه مثبت و مؤثری دست یافت.

امام جمعه قم در نظر گرفتن مجازات برای افرادی که به محیط زیست آسیب می‌زنند را ضروری دانست و افزود: بهترین مجازات برای افرادی که به تخریب محیط زیست اقدام می‌کنند گماردن آنها برای حفاظت از طبیعت و آبادانی است.

وی یکی از روش‌های شکرگزاری از خداوند را استفاده مناسب از نعمت‌های الهی دانست و تصریح کرد: تخریب محیط زیست کفران نعمت‌های خداوند محسوب می‌شود.

آیت الله سعیدی بهره برداری از طبیعت با غرض‌های اقتصادی را امری ناپسند دانست و افزود: نباید به بهانه تفریح و یا بهره برداری اقتصادی به محیط زیست آسیب وارد کرد.

نظر شما